vorige week alleen door de manen al 1 fles gegaan, ik gebruik echt mega veel. en dan is t nog niet schoon. maar door zijn mega dikke manen krijg je t niet schoon midden in. als k nu zou gaan vlechten heb ik zwarte handen als k kla ben :|
Wel mooi, niet altijd even handig De staart van Lotje is ook best dik, was alleen handiger geweest als hij helemaal zwart was
Succubi
Geplaatst: 28-07-12 21:38
Ziet er al goed uit Jenne!
Gráni is gister gewassen, witter dat dit krijg ik hem niet meer Vandaag stond hij er ook strak bij, manen los gegooid, vliegendeken met hals erop en DUIMEN! hahaha Morgen vroeg naar stal en de laatste check voor vertrek
Detroit
Geplaatst: 28-07-12 21:41
Cootje is al gevlochten.. Mijn eigen stiekjes waren op, dus door de regen even stiekjes wezen halen bij een vriendin Zijn baardje is er ook af !
Ik denk dat ik om 7 uur op stal ben. Lotje poetsen en misschien wat wassen. Rest van de paarden voeren. Spullen inladen en dan rond 8:30/8:45 vertrekken. Ga nu ook naar bed.
Nou tot morgen dan maar! Pony vanavond gewassen. Twijfel nog over neusriem, brede of smalle? En zal ik voorpluk vlechten of niet? Ze heeft best een mooie voorpluk. Denk dat ik met stand de voorpluk los laat en met rij foto's geknot of ? ... En m'n dekje slaap ik vanavond nog even over haha Doen jullie beenbescherming om? Nous pony dan hè haha
Pfffff... Eindelijk mijn foto's van vandaag klaar van CH Middenbeemster. Lig ik hopelijk toch nog voor 12u op bed. Ik heb er zin in!
Mnon1994
Geplaatst: 28-07-12 23:42
Zullen wij anders voor de zekerheid dat meenemen? k heb ook verder niemand er over gehoort van de middag groep. dan neem ik paaltjes mee. en t lind als jij ook nog lind hebt zou t wel genoeg zijn denk ik
bente_
Geplaatst: 28-07-12 23:46
XxNooh schreef:
Zullen wij anders voor de zekerheid dat meenemen? k heb ook verder niemand er over gehoort van de middag groep. dan neem ik paaltjes mee. en t lind als jij ook nog lind hebt zou t wel genoeg zijn denk ik