Fotomeeting omgeving Monster - 1 juli

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

shetlander20

Re: Fotomeeting omgeving Monster - 1 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 14:11

SUPER!!!! wacht in spanning af. Heb er echt zin in. Mijn eerste keer weet ook helemaal niet hoe Kees het doet. Het was mijn bedoeling hem aan de hand mee te nemen. Of zal ik aangespannen gaan??

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 14:38

Aangespannen is ook wel erg leuk :D. Maar ik vind dat je het zelf moet weten!

Ik heb er erg veel zin in, hopelijk wordt het zulk weer als het op dit moment bij ons is (strakblauwe lucht, zonnetje, 20 graden), maar dan is het ook al gauw druk op het strand dat is balen :=.

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 15:03

Ik zou aan de hand gaan, anders heb je zweetplekken op de foto van het tuig :)

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 15:10

Ik heb er ook veel zin in. Eerste keer dat ik mee doe aan een meeting. Ben dus heel benieuwd.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:17

Ik ga ook aan de hand, maar wellicht zadel ik haar nog even op voor een paar galopfoto's. Rij haar zelf nooit meer (nou ja, heel afentoe een staprondje zonder zadel), ziet er ook niet uit omdat ik veel te groot ben voor haar, maar zondag gaan we voor de lol!

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:32

Wat is s avonds de bedoeling willen we wel rij foto's of niet? Ik ben bang dat in in witte set ga. Ik heb een mega drukke dag en ik heb denk ik geen tijd om me om te kleden thuis en dus me wedstrijd kleding uit te doen. Aan de andere kant weet ik ook zeker dat ik niet vlek vrij meer ben haha! Dus ik heb nog even geen idee hoe ik het ga doen! Wat willen jullie met Calin? Laten we daar is mee beginnen :)

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-12 18:19

Ik dacht aan eerst portretfoto's en dan rijden. Nadeel Is wel dat we niet 'even' naar de trailer heen en weer kunnen lopen om na portret op te zadelen. Degenen die beide willen moeten dus even op het strand afzadelen en daarna weer opzadelen. Als we de zadels bij elkaar leggen dan houden we er met zn allen een oogje op en de fotografen willen vast een handje helpen met paarden vasthouden bij het opzadelen e.d.
Zelfde geldt overigens voor de middaggroep, is ook een stukje bij de trailers weg.

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 18:30

Ik ga denk ik ook gewoon onder de man naar het strand hoor. Is makkelijker dan ernaast. Of Irm moet zoveel gas op de plank hebben dat het ongezellig word natuurlijk, dan wandel ik mee :).

Voor de strandopgang mag nu niet geparkeerd worden. Het makkelijkste is om de auto's -met trailers- bij mij op stal in de berm te parkeren. Mocht dit problemen geven met in/uitladen kan de combo even het erf opgereden worden, geen probleem.

Zullen we kijken of we Liesbeth zo gek kunnen krijgen om Wally in te spannen en als taxi voor de fotografen te laten dienen ? :D

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 20:06

Dat zou wel echt fantastisch zijn!

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 21:30

Utixo schreef:
Zullen we kijken of we Liesbeth zo gek kunnen krijgen om Wally in te spannen en als taxi voor de fotografen te laten dienen ? :D

Dat zou inderdaad heel fijn zijn :)

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 21:53

Oeh dat zou leuk zijn :D.

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 22:05

Indd! :D

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-12 22:19

Haha dat zou mooi zijn. Met als beloning natuurlijk een paar fotootjes. Welke fotograaf wil nou niet de allerstoerste gra fjord op de foto ;)

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 22:37

Moest even zoeken wat een gra fjord was maar dat is wel een apart kleurtje. Leuk om te fotograferen.

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 22:43

Is het een gra fjord? Die MOET voor mijn lens *kwijlkwijl* heb je een foto :D?

abcde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 22:51

mijne is alleen snel bezweet, dus met zadel naar strand dan heb ik bezweten standfoto's. Hoe lang is het lopen naar strand?

lovehaffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 23:22

Iedereen is ook welkom om met mij mee te wandelen hoor! Anders heb ik een gestoorde pony... Hebben we al een keer eerder gedaan hij kreeg een halve rolberoerte toen hij niet snel achter de rest aankon... Dusse Bent je gaat maar wandelen :-p want meneer ia na die keer ondertussen een stuk groter en sterker geworden!

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-12 11:04

Het is ongeveer een kwartier stappen naar het strand. Is hij al zo snel bezweet abcde?

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-12 12:05

Iedereen heeft als het goed is inmiddels een pb gehad over de locatie en tijden. Heb je geen pb gehad, laat me dit dan even weten?

Laatste op mijn to do list is nog een volledig overzicht voor de fotografen van alle modellen. Er zijn 2 ruiters bij die niet op Bokt zitten, hier heb ik wel foto's van. Maar ik geloof dat ik nu wel weer genoeg geWOGd heb, dus schup onder mn kont en aan het werk :=

Citaat:
Madestein (middag)
- BertBaley (Vanity met Robbie) Afbeelding
- viefj12 - Vera Afbeelding
- stalgenoot viefj12 - Jim Afbeelding
- Mir_horses Afbeelding Afbeelding
- Kayleigh - Piu

Strand (avond)
- Kayleigh - Vice Guy
- Sabine met Kees (shetlander20) Afbeelding Afbeelding
- abcde met burberry Afbeelding Afbeelding
- x_Lys - Calinda Afbeelding
- Utixo - Irma en Tara
- Eline - Adonis Afbeelding
- Eileen - Uraya Delin
- Lovehaffie Afbeelding

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 12:33

Nogmaals: is er iemand die mij mee kan nemen in de auto? Woon in 's-gravenzande aan de Monsterseweg.
Anders moet ik de auto van m'n moeder weer stelen of vragen of ze me wegbrengt. Vind ik zo sneu want ze brengt me zo vaak. :') En als er toch iemand langs komt?

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 12:34

lovehaffie schreef:
Iedereen is ook welkom om met mij mee te wandelen hoor! Anders heb ik een gestoorde pony... Hebben we al een keer eerder gedaan hij kreeg een halve rolberoerte toen hij niet snel achter de rest aankon... Dusse Bent je gaat maar wandelen :-p want meneer ia na die keer ondertussen een stuk groter en sterker geworden!

Ik ben sowieso voorstander van wandelen. Zadelafdrukken op portretfoto's zijn echt doodzonde!

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 12:36

@ Equiphoto: Het is nog niet zeker of ik mee ga (sta op de reservelijst), maar ik heb in ieder geval geen auto. Staat bij de garage met ruitschade :')
Ik kom zelf (als ik mee kan ;) ) met de fiets. Dan moet ik alleen even kijken hoe ik dat doe als we van locatie wisselen 's middags. Ik denk dat ik dan gewoon op m'n gemakje achter de auto's aan fiets :+

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 12:41

Ik heb dur al zin an! :)

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-12 12:41

De fotografen op de reservelijst mogen allebei mee. Het zijn er nog maar 2 (Samy heeft zich afgemeld) dus wat mij betreft kunnen er nog wel een paar fotografen bij ;)
De locaties zijn niet ver bij elkaar vandaan, het is heel goed aan te fietsen.

EP: ik zou je eventueel kunnen ophalen/'s avonds wegbrengen. Ik ben alleen 's middags wel denk ik vroeger op stal om misschien nog wat paarden te poetsen e.d. Als je dat niet erg vindt.
Onze stal is overigens ook heel goed met de bus te bereiken (halte plaats langeveld).

Edit: vergeten in de pb erbij te zetten: Zou iedereen mij zijn/haar telefoonnummer willen pb-en? Voor het geval we jullie kwijt zijn :P

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 12:43

Szan, ik heb dus wel een auto (evt met chaffeur als ze de auto die dag zelf nodig heeft), maar vind het gewoon zielig om mn moeder weer te vragen xD. Carpoolen is nog milieuvriendelijk ook haha.
Maar als je toch nog mee kan als reserve en ik kan niemand anders vinden, rijdt je toch gewoon gezellig met ons mee? Of we gaan samen fietsen, beter dan alleen. Moet alleen even aan mn moeder vragen of die een fiets heeft met slot (woon zelf in Arnhem, maar logeer bij mn moeder dus heb daar geen eigen fiets)