mag het ook vijf uur bij mij verzamelen ivm ik pas tegen twee uur uit drenhte terug rij heb ik ff de tijd om rustig naar huis te rijden hihi zonder gehaast en zo
Nee, dat is echt niet handig.... Gewoon 1 of 2 mensen moeten het halen anders sta je daar uren te discussieren over wat we mee moeten nemen...jij zou het toch halen of kan dat nou niet meer?
Dames, Ik kan nog niet met 100% zekerheid zeggen of ik meekan. Ik zit op dit moment in mijn examens en moet nog zoveel verslagen maken pff.. Maar ik zal m'n best doen!
Top, ik heb de adressen, heb er zin in. Nu hopen op mooi weer! Priscilla ik hoor het wel, anders sta ik om 10 over half 4 bij het begin van de wijk. Succes met je huiswerk!
snoopydogy
Geplaatst: 13-06-12 14:53
Hey hey Ik heb een probleem zou de bbq van me pa lenen voor zondag maar die heeft hem perongeluk weg gedaan want hij wou een nieuwe bbq en nu heb ik geen bbq voor zondag
_PatriciaH
Geplaatst: 13-06-12 14:59
Hihihihi muts bbq je nooit zelf? Als er iemand een grote kofferbak heeft kan er een mee genomen worden....
Ik heb ook geen BBQ... Maar je zou 'm eventueel in een vuilniszak in de auto kunnen doen? En anders halen we een paar van de wegwerpdingen? Al is dat niet ideaal.