Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ga komende week even langs de plek om een mooie parkeerplek te zoeken voor de trailers waar we ook zo naar een goede plek kunnen, dat vind ik hndiger dan op de gok een plek uitzoeken.

Wel wil ik graag weten hoe ik het beste resultaat kan bereiken met wat ik nu heb 
Muurp schreef:Da's een mooie lens Mayling!
Ik ben benieuwd naar de locatie
Mochten de ''leerling'' fotografen nog wat meer willen zien van mijn foto's (omdat ik mentor ben) kunnen jullie op mijn website kijken.
http://www.muriellemulder.nl
Wat ik me afvraag, hebben jullie nog specifieke vragen/dingen waaraan jullie willen werken deze dag?
Dit mag zowel algemeen als specifiek zijn. Ik fotografeer overigens met Canon, en heb gefotografeerd met Pentax. Dus ik kan met beide overweg. Misschien wel handig om te weten.

Dus die keus is aan jullie ^^

maar misschien als ik het geld voor de 70-200 f4 heb dat ik dan voor die ga
De helft krijg ik sowieso gesponsord van die laatste lens, nu de andere helft nog
mijn camera is gisteren ter reparatie opgestuurd en dat duurt 6 a 7 weken.
baal enorm, had graag mensen zo veel willen leren maar zonder camera komen zie ik jammer genoeg echt niet zitten omdat het dik 2 uurtje van mijn vandaan is...
ik zou naar de dierentuin met mijn mam gaan maar jah we hebben al de kaartjes maar zonder camera heen vind ik zo niet leuk
neem je hem dinsdag mee neem ik hem donderdag weer mee terug
ben zo blij met je