Ik heb ING maar ik ga morgen even langs de bank om er wat op te zetten. HAHA hij is op dit moment een beetje leeg.... Misschien is 30 September een idee? Welke gegevens heb je precies nodig (stuur maar een PB)
Rona heeft het als het goed is vanavond over gemaakt naar Oad ik had het deel van ons 3en al overgemaakt dus dan is de rekening iig helemaal betaald Zou jij dan het geld weer naar Rona over kunnen maken?
Super dat je meegaat made my week Vertel eens wat over jezelf? hoe heet je, hoe oud ben je?...
30 september kan ik ook!
Ik heb het geld vanavond overgemaakt dus als het goed is, is nu alles geregeld toch? Als jij dan wanneer je het geld hebt, het weer naar mij wil overmaken?
Oke even in een vogelvlucht wie ik ben. Mijn naam is Lilianne ben 20 Jaar en woon onder de rook van schiphol. Ben net gestart met de PABO in leiden. Verder kijk ik in mijn vrije tijd graag series zoals vampire diaries, glee of true blood. Ook kijk ik graag horror films.
Met jou kan ik praten Ben ook net gestart met de pabo, in tilburg. kijk ook vampire diaries en glee haha.
gezien jij in amsterdam woont (toch? wauw wat is mijn topo toch goed haha) en sandra en jennifer uit (de buurt van) utrecht komen en ik weer lekker ver weg in het zonnige zuiden woon denk ik dat het weer het makkelijkst gaat zijn om iets centraals als utrecht te doen?
Nou, oad is gebeld, de aanvraag voor de wijziging is doorgestuurd en we horen binnen 3 tot 5 werkdagen of,dan alles rond is. Ze zeiden dat over t algemeen de,aanvragen goedgekeurd worden door Disney. Dus laten we t hopen
Rona, zou jij je bankgegevens naar lilianne willen sturen?
Voor mij komt t na 2/3 uur t beste uit. Zullen we ergens wat gaan drinken? Een hapje doen?
Jullie kunnen vast niet, maar vanaf 1 oktober kan ik met korting reizen maar volgens mij was de 30e de enigste dag dat iedereen kon dus dat wordt m vast niet
Onze high tea serveren wij op een étagère, en bestaat uit verschillende zoetigheden, huisgemaakte scones met een potje biologische jam, clotted cream en verschillende soorten sandwiches. Daarbij serveren wij diverse potten thee waarbij U kunt kiezen uit 10 exclusieve theesoorten.
Ons High Tea serveren wij dagelijks en alleen op reservering.
Wegens grote belangstelling in het weekend verzoeken wij u tijdig te reserveren.