Maar is wel slim plan er rekening mee te houden!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
r_oo_sj_e schreef:Misschien dat ik nu een vraag stel die al gevraagd/beantwoord is.. Maar worden de ochtend groep en middag groep ook weer verdeeld met de fotografen erbij ofzo? Dat de fotografen doorwisselen?
xx_Irisje schreef:Tuurlijk ken ik je nog Kiki!
Ik lees hier over paarden helemaal los laten op het strand, is dit niet problemen opzoeken? Ook al is de band nog zo goed...
Ik zie het niet zitten dat iemand zn paard loslaat terwijl ik daar rij. Safety comes first!
EquiPhoto schreef:Marjoow schreef:De "hoofdlijst" is al vol, maar ik kan je altijd op de reservelijst zetten!
Heel graag! Wil je dan zo vriendelijk zijn een PBtje te sturen als ik toch nog mee kan? Want dan ga ik dit topic niet meer volgen
_Jorien_ schreef:Is er ook een volgorde in de reservelijst voor de modellen?
Milan_lover schreef:Ik ga nog even kijken of ik het vervoer rond krijg, dat horen jullie zsmEn als ik het rondkrijg, dan zou ik graag jou shetlanderhalster wel willen lenen Marjoow, ik heb alleen touwhalsters en een regenbooghalster, haha
Milan_lover schreef:Hmm, ik denk 85 à 90 cmWeet het niet zeker, haha
En er staat voorop zijn halster ook nog een plaatje met WILD THING, maakt het helemaal af
Hij gaat trouwens bokken als hij het water in gaat
Faelivrin schreef:Leuk leuk leuk allemaal! Als er iemand mee wil rijden; mag altijd. Kom vanaf Leusden, alles wat er tussen zit kan mee.
Is er trouwens iemand in de groep die een groothoeklens heeft en gebruikt? Zo ja, zou ik dan mogen proberen? Wil er 1 aanschaffen namelijk. Werk met Nikon.