Ik kan je op zich wel ergens in Lelystad oppikken en afzetten, maar ga redelijk vroeg terug zondag.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Citaat:Dikgedrukt blijven slapen.
Ik haal zelf de boodschappen, de kosten gaan gedeeld worden door het aantal mensen wat komt.27 april schreef:- Desiree_1993
- Sani --> Is er al
- Yonker --> komt tussen 12 en 1
- Depende
- Daantje --> Komt begin van de avond
- Lente
- Killyenn --> Is er al
- Bzoem --> Komt eind van de middag
- Mariska(stappen alleen)
- Solarpleure(niet stappen) --> Komt met Yonker mee28 april weerwolvenmeeting schreef:- Desiree_1993
- Sani
- Depende
- Daantje
- Lente
- Killyenn
- Bzoem
- Yonker
- Solarpleure?29 april 'clinic zitten' bij Olina door Bibi? schreef:- Desiree_1993
- Sani
- xSimonee
- Bzoem
- Sani
- Killyenn
- Daantje(?)
- YonkerStappen Bobs schreef:Bzoem - Auto met plek voor 5 mensen
Desiree_1993 - Auto met plek voor 4 mensen
Sani - Auto met plek voor 4 mensenExtra spullen die nog mee moeten, wie kan wat meenemen? schreef:Desiree - eigen slaapbank
Sandra - eigen slaapspullen
Depende - Slaapspullen Dees(eigen kussen)
Lobke_ - Slaapspullen Dees(eigen kussen)
Killyenn - Bij Dees op slaapbank
Lente - Slaapspullen Dees(eigen kussen)
Bzoem - Eigen slaapspullen
Yonker - Slaapspullen Bzoem
1 iemand moet ook een eigen slaapzak meenemen op de slaapspullen van mij!
(klap)stoelen!, is er iemand die die heeft?!!

.

dus ik kan de trein pas nemen om half 5, ga nog even met depje overleggen hoe of wat, wij zullen dus laat (7) met hongerige buikjes aanschuiven.. Of Depje komt eerder, idunno
Ik baal er enorm van maar weet ook dat het op dit moment de goede beslissing is, gezondheid is al iets te lang niet voor gegaan dus wordt tijd
Heel veel plezier en hopelijk tot schnell! 
. Doe rustig aan meissie!

of ik toch nog even langs zal komen. Aangezien ik zo vroeg van te voren paardrijden niet meer af kan zeggen zal ik daar wel heen gaan dus kan dan niet het hele weekend komen, maar zou wel gezellig zijn als ik iig even kan