Heb de fotos die ik heb gezien van assad door gestuurd naar de fokker van assad ze is vreselijk blij met de actie en portret fotos maar helaas niet de standfoto dus mocht iemand nog fotos van hem hebben zie ik die wel verschijnen
En anders moet ik dus voor deel 2 afspreken hahaha
Haha, echt Jorinda? Marjolein, voor een 2e keer, is het misschien handig als je ons een voorbeeldfoto geeft van hoe je het graag zou willen hebben, want voor ons is dat ook heel lastig, heb namelijk geen verstand van de stand van een hond, haha Dan kan ik kijken wat je bedoelt en hoe je het graag wilt hebben
Oke, ja, dat wist ik niet Ik weet ook niet waar het aan moet voldoen, dus het is lastig om het dan goed te doen Maar voor een volgende keer is het het zeker waard om het nog eens te proberen!
Trouwens Esther, mijn zus heeft spierpijn in haar arm... Van Bono denkt ze
Nou, feliciteer haar maar want ik loop net te mauwen tegen mijn man dat ik zo'n spierpijn in mijn arm heb! Zeg maar dat het me spijt!
Die blonde is zichzelf niet helemaal, hij is heel rustig en piept als hij op staat! Hij heeft zo gek gedaan gisteren, ik denk dat hij barst van de spierpijn! Ik kijk het even met hem aan!
aahhh arme bono, aan de fotos te zien was hij vrij macho aan het zijn. Kan ook zijn dat hij de dames al mist esther. Assad ging heerlijk ook met het skeeleren die heeft gelukkig nergens last van.
vroli1
Geplaatst: 29-01-12 15:11
hooi.. ben weer online ga nu ff verder met fotos bewerken die waterfotos van bono onderandere
en marjolein.. jammer dat het net niet de stand foto is die je zocht.. ik ga nog ff kijken of ik er een heb die wat beter is en anders helaas pindakaas maar weet nu wel wat je bedoeld qua standfoto