Heb er zin in meiden!! Dit weekeind ook de hort op geweest, even lekker uit het huiselijke sfeertje. En m'n mams was het er mee eens dat het tijd werd voor een dzp-meeting Die vind dat ik nog te weinig dzp foto's heb van dit jaar voor m'n fotoboek
TE5
Geplaatst: 22-04-12 19:19
Imre, meestal mist er een T, soms wordt de E in een I veranderd, soms wordt de I in een E veranderd, heel af en toe mist er een L...
En Malene, dan nog is het knap Schijnt nog moeilijk genoeg te zijn namelijk. Toen ik me inschreef voor mijn huidige school heb ik dat ook met zo'n heel formulier gedaan, naam in blokletters met een letter per vakje ingevuld. Kwam ik na de zomer op school, bleek dat ze 't alsnog gewoon hartstikke fout hadden gedaan En zo gebeurt dat op wel meer plekken. Nu steeds meer dingen digitaal gaan is dat gelukkig wat minder
Kan vanmiddag trouwens wel eens een begin maken met die taart. Heb je daar ook iets van bordjes en vorkjes of moet ik een stapeltje wegwerpbordjes meenemen?
Kan vanmiddag trouwens wel eens een begin maken met die taart. Heb je daar ook iets van bordjes en vorkjes of moet ik een stapeltje wegwerpbordjes meenemen?
Ik denk dat ze dat wel hebben....... zal het vanavond even vragen.
Ik heb mijn supergroom bereid gevonden om te helpen dus het gaat helemaal goedkomen! Want zonder supergroomie geen wedstrijden!
En we zetten een stukje van de baan af waar jullie kunnen zitten, dan hoef je ook niet heel de tijd te staan. En voor mijn paardenkinders is dat weer een hele goede oefening.
Chee zal het wel heel eng vinden. Die andere twee zijn wel wat gewend.
Voor de fotograven: het is binnen en met mooi weer kan je best foto's maken. En filmen kan altijd.