Fotografen meeting JUNI, Gelderland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wanneer zou jou het beste uitkomen voor de fotomeeting en waar?

Lunterse Zandgat - 2 juni
9 (6%)
Ginkelse heide Ede - 2 juni
21 (15%)
Lunterse Zandgat - 3 juni
6 (4%)
Ginkelse heide Ede - 3 juni
15 (11%)
Lunterse Zandgat - 9 juni
5 (3%)
Ginkelse heide Ede - 9 juni
15 (11%)
Lunterse Zandgat - 10 juni
4 (2%)
Ginkelse heide Ede - 10 juni
11 (8%)
Lunterse Zandgat - 16 juni
4 (2%)
Ginkelse heide Ede - 16 juni
9 (6%)
Lunterse Zandgat - 17 juni
2 (1%)
Ginkelse heide Ede - 17 juni
9 (6%)
Lunterse Zandgat - 23 juni
3 (2%)
Ginkelse heide Ede - 23 juni
7 (5%)
Lunterse Zandgat - 24 juni
1 (0%)
Ginkelse heide Ede - 24 juni
6 (4%)
Lunterse Zandgat - 30 juni
1 (0%)
Ginkelse heide Ede - 30 juni
6 (4%)

Totaal aantal stemmen: 134

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 18:12

Samy schreef:
Samy schreef:
Mag ik vragen, waarom de fotografen een extra persoon mee nemen?
Hier de paardeneigenaren al extra mensen mee hebben en dus als hulp kunnen gebruiken.

Omdat ik zelf niet kan auto rijden en een vriendin van mij wel, verder doen wij altijd shoots samen dus hier gaan we samen ook gewoon heen. :)

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-12 18:48

Citaat:
Voor de fotografen!!!

Het is helaas niet mogelijk om extra persoon/personen mee te nemen als fotograaf.
Dit omdat er bij de 11/12 paarden al ongeveer 33 mensen mee gaan.
Als hierbij ook nog extra mensen mee gaan bij de fotografen, is dit niet eerlijk tegen over de reserve fotografen op de lijst.
Daarbij willen we ook gaan kijken als er een mogelijkheid is om nog extra reserve fotografen mee te laten gaan, omdat we al met meer dan 10 paarden zijn.

Over het vervoer, er zijn vast wel bokkers waarmee je mee kan rijden of die je ergens op pikken.
Ik hoop dat de fotografen zich hieraan willen houden, want ik heb geen in, om op de dag zelf nog gezeur hier over te hebben.
Het is aan jullie zelf om wel of niet mee te gaan, maar wel zonder extra persoon.

Semmetje

Re: Fotografen meeting JUNI, Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 18:53

Ik kan eventueel wel iemand minder meenemen, maar dacht dat het wel makkelijk zou zijn met een veulen.
Maar zo te lezen zijn er mensen zat die even een handje kunnen helpen.

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 18:56

Dan meld ik me af, verder iedereen veel plezier! Verder snap ik het probleem niet tegenover de reservefotografen.. Neem aan dat je chauffeur niet voor fotograaf gaat spelen.
Laatst bijgewerkt door Ilona op 01-02-12 18:59, in het totaal 1 keer bewerkt

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 18:58

Ik denk inderdaad dat een hulpje best wel fijn is, maar fotografen hebben hopelijk geen hulpje nodig om de camera in te stellen :P. Nee zonder gekkigheid. Ik kan me goed voorstellen dat paardeneigenaren een hulpje meenemen (ja dat is ook super fijn voor het lokken van de aandacht, het laden op de trailer etc.), maar ik denk dat het bij fotografen net even anders ligt.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-12 19:02

Semmetje schreef:
Ik kan eventueel wel iemand minder meenemen, maar dacht dat het wel makkelijk zou zijn met een veulen.
Maar zo te lezen zijn er mensen zat die even een handje kunnen helpen.

Als jij met veulen komt is het wel beter om met 3 personen te komen, jezelf mee gerekend.
Het ligt eraan bij de paarden eigenaren hoeveel extra personen erbij komen, anders wordt er hiervoor ook een limiet ingesteld. Hoe spijtig het ook is.

SSDesign schreef:
Ik denk inderdaad dat een hulpje best wel fijn is, maar fotografen hebben hopelijk geen hulpje nodig om de camera in te stellen :P. Nee zonder gekkigheid. Ik kan me goed voorstellen dat paardeneigenaren een hulpje meenemen (ja dat is ook super fijn voor het lokken van de aandacht, het laden op de trailer etc.), maar ik denk dat het bij fotografen net even anders ligt.

Eigenlijk verwoord jij het gewoon goed :)

IlonavB schreef:
Dan meld ik me af, verder iedereen veel plezier! Verder snap ik het probleem niet tegenover de reservefotografen.. Neem aan dat je chauffeur niet voor fotograaf gaat spelen.

Jammer dat je je afmeld, maar ik kan niet de hele dag iedereen in de gaten gaan houden als ze zich wel aan de regels houden. Daarbij zijn er via PB al enkele vragen binnen gekomen, van mensen in het topic, maar ook daar buiten, of ze iemand mee mochten nemen of zelf mogen komen kijken en dan toch ook de camera mee nemen. Dit kan ik niet maken tegen over de reserve fotografen, dus vandaar dat er een streep getrokken is, om niemand extra mee te nemen.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-12 19:04

SAmy schreef:
Fotografen
1. LosseTeugel
2. Samy - 1 extra persoon mee
3. WiancaR - alleen
4. Obelix - alleen
5. Kaaaren - alleen
6. Bellatrix - alleen
7. Fairytail
8. Mnoonn
9. xDramaQueen
10. Elmo_browny - Alleen (evt. met Lauwttje)

Reservelijst
1. Elmiran - Alleen
2. Capopjekop
3. Lauwttje
4. PKFoto
5. SSDesign - alleen
6. Calanddra - alleen
7. Horsesm
8. Romytjuuh- alleen (misschien +1)

Paarden
1. Queen - Yesorno - 2 mensen mee
2. MikMak - Semmetje - 2 mensen mee
3. Wolder - Nessie - 2 mensen mee
4. Tweety - Femke_Tweety - 2 mensen mee
5. Noran & Silvester - MelanieB - Vervalt? Even een PB voor de zekerheid sturen
7. Willem - Meggiemeg
8. Bachelor Boy S - Eeffii - 2 mensen mee
9. Yellow - Iloveyellow
10. Bijoux - Vincy
11. Elegance - Elegance_ - 2 mensen mee
12. Verassing - ? -

Reserve
1. Armani - Sythaa
2. Faith - Loonew- 3 mensen mee
3. Benthe - Janneke584 - 2 mensen mee
4. Collina - __Jojo__
5. Justa Solly Doll - Candalisa

Yesorno

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 19:24

Ik kan ook wel echt alleen met mijn vader gaan hoor, dan kom ik dus met 1 :) Dat is prima. Waarom zit er eigenlijk een maximum aan het aantal mensen 'mee'?

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 19:26

Ik wil niet heel banketstaaf doen, maar ik vind het best rot om op de fotografen reservelijst te staan... En vervolgens zou er iemand voor mogen die niet eens op de lijst staat, zodat die persoon wel lekker kan fotograferen?! Daar krijg ik een beetje vraagtekens bij. Vriendin van Ilona kan toch ook gewoon onderaan op de reservelijst komen te staan?!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-12 19:28

Yesorno schreef:
Ik kan ook wel echt alleen met mijn vader gaan hoor, dan kom ik dus met 1 :) Dat is prima. Waarom zit er eigenlijk een maximum aan het aantal mensen 'mee'?

Maximum zit nu alleen bij de fotografen, deze mogen geen extra persoon mee nemen. Bij de paarden is dat (nog) niet, dat komt omdat ik niet de hele dag alleen maar dingen moet regelen. De bedoeling was dat LosseTeugel hier ook aan mee zou werken, maar blijkbaar dus niet, aangezien ik nog steeds niks heb gehoord.
Ik heb wel een extra persoon mee, maar ik ga niet daar de hele organisatie aan iemand over laten.
Kijk 1/2 personen mee, moet geen probleem zijn. Maar niet dat je straks de hele familie of een stal mee neemt. Het moet ook overzichtelijk blijven tegen over de fotografen en geen gevaarlijke situaties voor de paarden, wat er wel kan komen, hoe meer mensen er mee gaan.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-12 19:29

SSDesign schreef:
Ik wil niet heel banketstaaf doen, maar ik vind het best rot om op de fotografen reservelijst te staan... En vervolgens zou er iemand voor mogen die niet eens op de lijst staat, zodat die persoon wel lekker kan fotograferen?! Daar krijg ik een beetje vraagtekens bij. Vriendin van Ilona kan toch ook gewoon onderaan op de reservelijst komen te staan?!

Reserve lijst is gesloten ;) Was al in het vorige topic, deze zou pas weer open gaan, als er veel fotografen zich af zouden melden.

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 19:37

Samy schreef:
SSDesign schreef:

Reserve lijst is gesloten ;) Was al in het vorige topic, deze zou pas weer open gaan, als er veel fotografen zich af zouden melden.

Mijn vriendin fotografeert niet eens! Ze zou alleen mee gaan als chauffeur aangezien het te lang reizen (lees meer dan 2,5uur) met het openbaar vervoer. En een uur met de auto.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 19:38

Oh ik dacht dat jullie samen shoots deden dat hierboven stond :P

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 19:39

SSDesign schreef:
Oh ik dacht dat jullie samen shoots deden dat hierboven stond :P

Nee! Ze gaat gaat altijd mee om de paarden vrolijk te laten kijken enz! ;)
En zou ik even mogen vragen Samy, waarom neem jij dan wel een extra persoon mee? Vind het ook raar dat iedereen met 1 paard wél 2 extra mensen mag mee nemen.
Laatst bijgewerkt door Ilona op 01-02-12 19:45, in het totaal 1 keer bewerkt

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 19:43

Tja ik snap het wel, ik sta ook reserve en ik wil enorm graag mee!!
Laatst bijgewerkt door 123468086 op 01-02-12 19:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Yesorno

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 19:45

Snap de reactie wel van SSDesign.
Anders kan iemand ook mee met een fotograaf en dan zelf ook foto's maken. Dat is inderdaad wel apart. Dan zou je eigenlijk een afspraak moeten maken dat fotografen verplicht alleen moeten komen.
Maar ja,.. het moet ook wel leuk blijven :+

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 19:46

Ik moet helaas afzeggen, vandaag naar het ziekenhuis geweest en er staat een operatie op de agenda voor mij, ik ben dan nog niet zover dat ik weer alles kan. Jammer!!!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-12 19:46

Yesorno schreef:
Snap de reactie wel van SSDesign.
Anders kan iemand ook mee met een fotograaf en dan zelf ook foto's maken. Dat is inderdaad wel apart. Dan zou je eigenlijk een afspraak moeten maken dat fotografen verplicht alleen moeten komen.
Maar ja,.. het moet ook wel leuk blijven :+

Dat is inmiddels ook, aangezien er al meerdere waren die een extra persoon mee wouden nemen.

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 19:47

Waarom niet alle fotografen mee? Denk dat het aantal paarden en programma dat wel mogelijk maakt!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-12 19:48

Romytjuuh schreef:
Waarom niet alle fotografen mee? Denk dat het aantal paarden en programma dat wel mogelijk maakt!

Alle gaat waarschijnlijk niet lukken, een deel wel. Maar dat hangt er ook vanaf hoeveel mensen er in totaal mee gaan.

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 19:48

Samy, waarom neem jij dan wel een extra persoon mee?

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-12 19:49

meggiemeg schreef:
Ik moet helaas afzeggen, vandaag naar het ziekenhuis geweest en er staat een operatie op de agenda voor mij, ik ben dan nog niet zover dat ik weer alles kan. Jammer!!!

Jammer ...
Succes met je operatie!

Dat betekend dat Willem af valt en Armani hiervoor in de plaats komt.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-12 19:50

IlonavB schreef:

Ik draag daar een groot deel van mijn organisatie over op mijn extra persoon. Dit omdat ik eerst gewoon als fotograaf mee zou gaan en het samen zou organiseren met LosseTeugel. Helaas hoor ik van haar helemaal niks meer en ligt alles nu in mijn handen. Dan zou ik of helemaal niet kunnen fotograferen (en dan zitten er kosten aan de meeting, aangezien ik niet gratis naar Ede ga rijden en geen fotos kan/mag maken) of voor een deel, maar wel mijn organisatie een deel uit handen geven.

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 19:52

Samy schreef:
IlonavB schreef:

Ik draag daar een groot deel van mijn organisatie over op mijn extra persoon. Dit omdat ik eerst gewoon als fotograaf mee zou gaan en het samen zou organiseren met LosseTeugel. Helaas hoor ik van haar helemaal niks meer en ligt alles nu in mijn handen. Dan zou ik of helemaal niet kunnen fotograferen (en dan zitten er kosten aan de meeting, aangezien ik niet gratis naar Ede ga rijden en geen fotos kan/mag maken) of voor een deel, maar wel mijn organisatie een deel uit handen geven.

Oké zo had ik t niet bekeken, nou succes, dat t een mooie meeting mag worden. ;)

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 19:54

Ilona, waar woon je dan? Misschien kan je met een bokker meerijden?