Ehm... ik zit ff te denken wat handig in te delen is. Aangezien we volgens mij ook nog geen tijd hebben afgesproken om naar Westenschouwen te gaan, niet? Eventueel kan je ook al 's ochtends komen voor mijn part en dat je gewoon ff met ons meekeuteld met Djuun ofzo?? En dat we daarna nog ff langs Herm rijden. Is denk ik met de auto van elkaar af nog geen 5 minuutjes ofzo.
Ik zat er aan te denken rond 11.00/11.30 de taart te gaan geven. Hebben jullie dan tijd genoeg bij Djunnah?
Tijd van afspraken op Westenschouwen ligt er een beetje aan wat we nu precies willen. Een wandeling van een uur of 2, en onderweg of nadien iets drinken? Of gaan we aan het einde van de middag / begin avond met z'n allen nog wat eten?
Mij maakt het niet zoveel uit. Op zich zou ik het wel gezellig vinden om nog ergens wat te eten, maar het ligt aan wat de rest graag wilt
Ehmm... ja, Letiets heeft hier natuurlijk ook nog inspraak op Maar als we iets vroeger naar Djuun gaan, dan kunnen we wel rond half 12 bij Herm zijn denk ik. Ik weet niet of het handiger is als Dais eerst naar mijn huis komt of dat ze rechtstreeks naar stal komt??
Als we wat willen gaan eten, kunnen we misschien rond 13.30 afspreken ergens op een centrale (parkeer)plaats bij Westenschouwen(?), aan de wandel gaan, rond 15.00 ergens wat drinken, verder wandelen en dan rond 17.00/17.30 ergens een hapje eten (om even een klein beetje de tijd aan te geven, ik zeg maar wat)
Je hebt aan die rotonde bij de parkeerplaats ( is ook direct onderaan de strandovergang) een paar tentj4es zitten. Een brasserie (met snackbar) die er gezellig uitziet altijd wel en een meer restaurant aan de duinkant.
Heeft iemand misschien ook een adres, zo kan ik zien hoe lang ik er over doe? Als ik gewoon alleen naar westerschouwen kom dat scheelt weer een paar km's.. Misschien dat ik het dan toch op 1 dag kan doen.. Wil namelijk wel heel graag komen..
De rotonde, waar de parkeerplaats achter zit, is aan het einde van de Kraaijensteinweg in Westenschouwen. Ik ziel alleen op de kaart dat hij nogal lang is
Zou iemand bezwaar hebben als Hotze meekomt? Dan kan hij namelijk heen rijden en ik terug, scheelt mij ook weer.. Als jullie het liever niet hebben moet je het eerlijk zeggen..
Misschien is het idd het handigst als Dais naar Ersiel komt, dan gaan we samen naar Djuun en dan door naar Herman? Als jullie dan rond half 10 bij moi zijn, dan halen we Herman zeker, of is dat erg vroeg voor je Dais? Dan kunnen we na Herm nog even opfrissen/omkleden