Hier is het 1 uur en 45 minuten vandaan volgens google.
xGoldenHero
Geplaatst: 05-02-12 11:27
Ik en WiancaR gaan met de auto via de N35. Dit is een uurtje rijden en ik denk als ik door rij dat ik er nog wel 45 minuten/50 minuten van kan maken. Ik kan eventueel iemand nog ophalen, er kunnen nog 2 mensen bij mij in de auto! 3 gaat niet lukken, want zo ruim is de auto niet, haha. Als je niet genoeg honden modellen hebt, ik heb nog 2 hondjes maar je zult vast wel genoeg hebben!
nog even iets, je regelt het goed Marinke!!
sneeuwuil
Geplaatst: 05-02-12 12:07
Dit is Angus, mijn model Voor ons is het een thuiswedstrijd ongeveer, dus binnen een kwartier kunnen we er zijn, begintijd maakt ons niet uit. We zijn altijd vroeg op
SuSem
Geplaatst: 05-02-12 19:37
Kunnen jullie nog een hondenmodel gebruiken? Een lab van (dan) een half jaar, choco bruin?
Ik kan eventueel mensen oppikken van het station in Holten, want ik woon daar..
Oja, ik zag dat jullie het hadden over parkeerplaatsen, op de dagcamping is een grote parkeerplaats, evenals boven op de berg bij de restaurants (bij de Swarte Ruiter/Woody's/etc)
zwenneke
Geplaatst: 06-02-12 13:44
Wat is precies de bedoeling van de "workshop"? Wordt dat gewoon gedaan door een fotograaf die mee gaat? En worden de modellen die worden uitgekozen hier bekend gemaakt?
Denken de modellen er nog aan die een pb'tje hebben gehad, maar nog niet gereageerd dat ze dit z.s.m. doen? Met een duidelijke beschrijving erbij en een foto? (Andere modellen, die nog geen PB hebben gehad, mogen zich door middel van een pbtje aanmelden, maar modellen die dus een PB hebben gehad wil ik wel 'voorrang' geven, als we te kort komen dan kan ik de gene die zich dus v.a. nu aanmelden aanschieten.. )
Modellen die worden gekozen worden inderdaad in dit topic bekend gemaakt, dat wil ik graag loop van deze week doen.
De workshop word gegeven door een 'aparte' fotograaf (die dus verder niet aan de meeting deelneemt!), die word ook (verwacht ik) vandaag bekend gemaakt in het topic. Wacht nog even op bevestiging, van de fotograaf zelf. De workshop is bedoelt om het een beetje extra tintje leerzaam te maken, er is tijd voor uitleg over de verschillende functies van de camera, waar je rekening mee moet houden bij bv. een wit paard of een zwart paard i.c.m. licht inval e.d. Aan de hand van deze uitleg en kun je dus direct in de praktijk oefenen / leren. De gehele dag zal deze fotograaf aanwezig zijn en ook individuele hulp aanbieden, het is dus ook mogelijk om specifieke vragen te stellen en noem maar op. Hoe het er precies uit gaat zien kan ik nog niet te veel over vertellen, dit wil ik eerst kort sluiten met de fotograaf die de workshop gaat geven.
Ik had zo gehoopt het vandaag bekend te kunnen maken, helaas nog geen reactie terug gehad van de fotografe zelf. Had die wel verwacht dus vandaag, weet wel zeker dat het doorgaat hoor maar wil toch even tja, 'zekerheid' hebben.