Voor een volgende x wil ik eventueel mijn huis wel tot beschikking stellen ik zit in zeist, bus om de hoek naar utrecht en eventueel kunnen er mensen blijven dlapen als ze bijv. ver moeten reizen. Hebben een slaapbank en een flinke bank. Enige is alleen wel dat ik di tot en met za werk dus als t daarbinnen valt wordt t weer vroeg opstaan :p
Owja, alleen geen spellethes hier liggen
x_spekkie_x
Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-12 17:55
Zijn er nog nieuwe meetings gepland of was het eenmalig?
Ik zat net te zoeken naar het Limburg topic en kan t zo ff niet vinden, zou het nog steeds wel willen hoor...
Ik zit alleen een beetje met mn tijd, volgende week vrijdag jarig en dat weekend is allemaal verjaardag en op de 20e moet ik onder het mes bij de kaakchirurg dus dan zit ik met hamsterwangen...
Maar doordeweeks een keer (voor de 20e) zou voor mij prima kunnen. Als we maar met 2 of 3 of 4 zijn, maakt toch ook niet uit?
Ik zie dit topic nu pas, mis het ook altijd wel om gezellig spellen te spelen, met z'n 2en werkt zo ongezellig.. Ik woon in Utrecht, zijn daar meer mensen uit de buurt? Ik kan hier op m'n werk helaas niet de hele lijst mensen copy-pasten om mezelf er tussen te zetten
Is er behoefte aan een spelletjesavond in Apeldoorn?
Vriendlief stelt zijn huis open voor een spelletjesavond Eventueel (als we met een te grote groep zijn, of er zijn mensen die willen blijven slapen) wordt dit verplaatst naar Hoenderloo, maar dan zorg ik uiteraard voor vervoer tussen Apeldoorn en Hoenderloo.
Hoenderloo/Apeldoorn zijn makkelijk te bereiken via Ede, Arnhem (bus), Amersfoort en Utrecht.
Ik wil mijn huis ook wel aanbieden heb alleen geen spellen ik heb wel een grote brede bank en een slaapbank dus er kunnen mensen blijven slapen. Ik woon in zeist, bushalte is vlakbij, is 15/20 min met de bus vanaf utrecht. Helaas geen vervoer om mensen van of naar t station te brengen.
Lijkt me erg leuk in apeldoorn! Maar vind t nog moeilijk om mn babies (3 kittens van bijna 5 mnd ) s nachts alleen thuis te laten . Ik heb geen rijbewijs dus terug reizen gaat t dan niet worden.
moonsparkle
Geplaatst: 16-01-12 19:39
Is het in Utrecht al georganiseerd? Ik heb aanstaand weekend nog spelletjesavond, we doen dit zo om het half jaar met vrienden
In omgeving Utrecht is voor zover ik weet nog niets georganiseerd, topic viel een beetje stil... Als er genoeg animo is doe ik graag mee, kan ook eventueel bij mij, woon in het centrum van Utrecht.