Mooi gedaan Sita Alleen ik denk wel dat ik Devi oversla met fotograferen, anders word ze helemaal gek denk ik. Kan het wel proberen, maar anders sla ik haar wel over
Maysoon kan ik anders met jou meerijden? Dan hoeft Thomas sochtends ook neit vroeg zn bed uit
Er is nog een wijziging.. Coronalime wil graag met Mijnt samen fotograferen omdat dat vriendinnen zijn.. Dat mag van mij wel.. Dat wil zeggen dat Leonie en Eef samen gaan fotograferen. Er komt zsm een nieuwe aanpassing van het schema.
Ik heb nog steeds geen bevestiging gehad van Elizabeth trouwens of ze meegaat of niet. Wanneer zij Woensdag niks heeft laten horen zal ik de volgende op de reservelijst even PB'en.
Als je vanaf friesland komt moet je de snelweg leeuwarden, heereveen etc nemen tot steenwijk, daar moet je de afslag havelterberg/diever nemen. Vanaf daar richting havelte, kom je bij een rotonde, havelte aanhouden, dan zit je al op de goede weg.
Op gegeven moment zit er dan links een soort restaurant, dan ben je vlakbij. Moet je doorrijden tot je in een bocht de entree van de postkazerne ziet, links. Daar recht tegenover zit t zandpad naar de genieput.
Voor de tomtomrijders, van helomaweg 48 is dat restaurant, vannaf daar is het 200 m rechtdoor en dan dus tegenover de kazerne
Vanaf diever etc moet je gewoon in frederiksoord afslaan rochting havelte en dan is het tegenover de kazerne
Vanaf meppel/zwolle; Snelweg naar steenwijk, afslag frederiksoord/ vledder nemen. Rechtdoor tot je net na nijensleek de afslag havelte/wapserveen ziet, daar dus rechts, en dan tegenover de entree van de kazerne,, aan de linkerkant van de weg!
Ja, dat is wel het handigst. anders moet je eerst langs de hunnebedden, en een stuk door het bos. Opzich ook wel te doen hoor, maar de tweede afslag is makkelijker. (of de derde, maar dan kom je aan de andere kant van de plas uit.)