Ik heb daar een halfjaar gewerkt, i.v.m. persoonlijke omstandigheden zou ik daar niet meer heen gaan. En als klant zijnde ook niet, maar dat is een ander verhaal
Wat vinden jullie van de datum? Laten we sowieso even een lijst maken met mensen die mee gaan
1. Ymor
loonew
Geplaatst: 05-02-12 21:59
Ymor schreef:
Wat vinden jullie van de datum? Laten we sowieso even een lijst maken met mensen die mee gaan
1. Ymor 2. Loonew
Janedieene
Geplaatst: 05-02-12 22:06
loonew schreef:
Janedieene schreef:
PB je wel
Mij ook ? ben wel benieuwd
Ik wil niet meteen hem gaan afkraken natuurlijk, ik zal je wel even alleen het paardengedeelte pb'n. Aan jou de keuze hoe je het opvat.
rossebol
Geplaatst: 05-02-12 22:08
Janedieene schreef:
Ik heb daar een halfjaar gewerkt, i.v.m. persoonlijke omstandigheden zou ik daar niet meer heen gaan. En als klant zijnde ook niet, maar dat is een ander verhaal
T lijk me op zich wel leuk om op zo manege te werken! Ik heb even op ameland gewerkt , was ook leuk! Misschien moeten we het gewoon organiseren voor mensen met paard!
Ymor
Geplaatst: 05-02-12 22:17
haha ja inderdaad. Al kennen de pony's het rondje uit hun hoofd!!
Weetje wat ook enorm leuk is? Vertrek in het Sprielderbos, en dan naar boshuis 3! Daar is een restaurant, de paarden kun je dan kwijt in het weiland, of in de stands. Het ligt een beetje aan het rijtempo, maar je moet er dan wel een middagje voor uit trekken!