Arlette: jammer zeg! Pb? Ik zal de pauzeplek nog even doorgeven, en hoelaat we er dan ongeveer zijn. Dan kijk maar of je het leuk lijkt om toch even te komen!
charly, Kim is hardstikke braaf, dat stukje alleen rijden red je makkelijk Vandaag nog wezen oefenen? Ik was Sil vandaag ook ineens kwijt, staat nu in een andere weide met Jimmy maar Sil vind het niks dus denk dat ik zo even naar Fred loop. Ze staat maar heel zielig bij het hek te hangen..echt sneu
MissCharlie
Geplaatst: 13-09-11 22:36
Stephanie (mag ik Steph of Steef typen? is korter ) Heb je op stal al verteld hoe het is gegaan, min of meer dan. Vond het heeeel spannend, Kim keek constant om maar verder ging het goed, terugweg al helemaal haha. Ben ongeveer 20 minuutjes weg geweest, maar vind het echt niet zo fijn in mn uppie, met een pony die duidelijk laat merken dat ze me nog niet goed genoeg vertrouwt om alleen met me op pad te gaan. Maar we hebben wel een leuke klus om aan te werken Abby ik denk dat ik het wel aan durf donderdag maar zou het wel heel fijn vinden als je dan naar t viaduct zou willen komen ben vandaag ook bijna tot viaduct gegaan maar merk nu aan de pijn in mijn schouders dat ik wel flink heb gestressed. Terugweg probeer ik dan wel alleen vanaf rotonde, desnoods ga ik ernaast lopen. Ik wil gewoon heel erg graag een lekkere buitenrit maken
In overleg kan arlette toch met de kar mee (deze zat eigenlijk vol omdat mn moeder eerst ook mee zou gaan maar die heeft het momenteel erg druk..) Zal morgen even lijstje opnieuw invullen voor de duidelijkheid
Ja of het wordt gebracht of het gaat mee op de kar... Moeten we nog even kijken.
Nee ik zelf heb geen zadeltassen/dekje, maar het is te doen zonder.
We kunnen met de rit ook naar een plek waar altijd ijscoboer staat als hij er nog staat, en dat we dan naar pauze houden daar kan je ook evt. Met auto komen
Drie uur sporten zonder drinken? Dat gaat bij mij niet goed komen. Morgen is een zonnige dag dus als ik niet genoeg drink ga ik van mn stokkie. Ik ga fff denken voor een oplossing.
nee ik bedoel zo'n backpack rugzak, die kun je voor de borst en voor je buik ook vastklikken zodat ie niet gaat hotsen als je aan het rennen/lichtrijden/whateveren bent
Ik heb er eentje dus een van de twee pony's gaat illegaal mee.
Abby miss dat iemand bij jou op stal zoiets heeft? Stephanie heb jij er niet een toevallig? Een zadeltasje?
Ik heb wel zo'n backpack rugzak maar die is 1 veel te groot voor twee flesjes of pakjes drinken. En 2 die hobbelt echt wel op je rug. Ik zie mezelf daar niet echt mee draven :p maar als er geen andere optie is zal ik daar wel naar kijkn. Of miss plastic tasje aan zadel maken met pakjes drinken, die kun je dan ergens in een prullenbak mikken halverwege.
Ben nu ff snel op school op de pc thuis is pc kapot heb geen tijd om het allemaal terug te lezen. Ik heb er heel veel zin in . Ik weet wel waar we ons verzamelen en hoelaat dus dat komt wel goed