Ja sorry... maar met 340 euro wat ik zo ineens op moet hoesten deze maand... dat gaat hem gewoon echt niet worden. Baal er ook flink van maar het is heel simpel; ik heb 't gewoon niet.
Haha. Nou misschien ga ik nog wel mee, ik kreeg net nl een sms van de consulente waar ik die bestelling heb staan dat ze haar best gaat doen voor me om hem toch nog te annuleren. Wellicht dat ik dan toch nog mee kan eten. Maar dan doe ik gewoon niet mee met lootjes. (of ik moet al zo snel antwoord hebben van haar, maar dat verwacht ik niet..)
Nou niets vervelends hoor, maar voordat ik wist dat we een huis kochten en 2 maal eigen risico moest betalen van de zorgverzekering deze maand, had ik op een beautyavond bij een vriendin een bestelling gedaan voor verzorgingsproducten.. En die waren vrij prijzig. Voor mij een logische stap om die te annuleren in de situatie waar we nu in zitten deze maand. Maar de bestelling was net verzonden, dus eerst ging het niet... Maar ze smsde dus net dat ze toch haar best gaat doen voor me.
Nath, wat jij wil. Ik kan ook nog even wachten met lootjes trekken? Of je moet zeggen, ik doe liever alleen t eten dat bespaart me weer € 10,- voor het cadeautje?
Als ik het kan missen ga ik absoluut mee. Het kadotje is zo erg nog niet. Als jullie zouden willen wachten tot maandag, zou ik dat top vinden. vraag ik wel mijn vaders auto mee, scheelt weer benzine.
Anoniem
Geplaatst: 05-11-11 00:29
Nathalie schreef:
Als ik het kan missen ga ik absoluut mee. Het kadotje is zo erg nog niet. Als jullie zouden willen wachten tot maandag, zou ik dat top vinden. vraag ik wel mijn vaders auto mee, scheelt weer benzine.
Of we carpoolen en ik pak de bedrijfsbus met diesel van me papa hihi