filly schreef:echt heb zo iets ja ho maar ik ga mijn hete nachten ook niet met haar bespreken als ik die al; hadHeb je die niet dan
wahaha laten we het daar maar niet over hebben haha is niet geschikt voor je jongere meiden onder ons
filly schreef:Jainy98 schreef:Marlies is offline):ag komt wel goedIk hoop het maar ik doe wel even de quote's van 400 t/m 500 dan
IloveNikitaa schreef:heeej, mooie tekeningen yara,is alles bijna klaar?Wil je alleen de collage van Yara nog een keer sturen?
Jainy98 schreef:Marlies, zou je die van Yara nog een keer willen sturen? Ja is goed, maar Rosa heeft die van Celine gemaakt.
xmarlies96 schreef:Jainy98 schreef:Marlies, zou je die van Yara nog een keer willen sturen? Ja is goed, maar Rosa heeft die van Celine gemaakt.rosa?Die had ik gemaakt ?
DreamStable schreef:Poe-hoep do-hoos.Ik heb net berekend dat als ik 18 ben een paard kan kopen! Leukman !
IloveNikitaa schreef:DreamStable schreef:Poe-hoep do-hoos.Ik heb net berekend dat als ik 18 ben een paard kan kopen! Leukman !Zekers wel!
Jainy98 schreef:wie kreeg dat smsje? anders smst die even welle ze deed?Kreeg ik, maar me btg is op(0)
DreamStable schreef:Poe-hoep do-hoos.Ik heb net berekend dat als ik 18 ben een paard kan kopen! Superman!
DreamStable schreef:Poe-hoep do-hoos.Ik heb net berekend dat als ik 18 ben een paard kan kopen! Leuk! Lekker lang sparen hihi, heb je al een baantje?