upendo schreef:Ja, als ik mijn voer niet op had gegeten had ik nooit meer naar een meeting gekomen want dan was ik vermoord door mijn ma. Dat wordt de 23e gewoon op tijd beginnen met het opeten van je voer
Okeuj, dan moet je gewoon zorgen dat je op tijd klaar bent met je voer opeten Of je eet je voer op in de trein
Tuurlijk wel! Kan best! Ik heb ook in de trein mijn veters zitten verwisselen. Toen werd ik ook wel raar aangekeken
sazzie000 schreef:Tuurlijk wel! Kan best! Ik heb ook in de trein mijn veters zitten verwisselen. Toen werd ik ook wel raar aangekeken OEH OEHWACHT EENSWEET JE WAT IK HEB?CHOCOLADEBROODJES!*springt uit bed*
patatkraam schreef:ja je seks veters Dan weet jij meer dan ik ChocoladebroodjesOké, laten we dit gesprek naar de HK verplaatsen
Tsja, voordat we weer een mod op ons dak hebben Zou het ons dit keer lukken om geen mod-ingreep te krijgen?
sazzie000 schreef:Tsja, voordat we weer een mod op ons dak hebben Zou het ons dit keer lukken om geen mod-ingreep te krijgen? Flirten met de mods Dan komen ze niet meer hoor
Ehm nee heb nog niet gebeld want wat willen we?Als er 6 personen komen kunnen we ook zo'n pakket nemen, krijg je friet erbij Laser A 2x lasergame friet met snack € 12,95 pp (vanaf 6 personen)Of gewoon 2x15 min voor €10,-Dus nu moet ik zeker weten wie er komen.De 23e om half 12?