Maar kan iemand helpen misschien? Het paard van een bokker is gestolen door een bekende van haar, lees meer in het topic! [VVDD] Mijn allergrootste nachtmerrie is werkelijk, pony gestolen! Kunnen jullie het in je os zetten en zoveel mogelijk mensen op de hoogte stellen?
Ik zou wel mee willen! Niet als knuffelaar, maar wel als fotograaf/cameravrouw Hangt alleen wel van de datum af of ik misschien met werken ofzo. (Ben er dan trouwens in Amsterdam)
Wat een leuk initiatief! Er is alleen helaas al een hele tijd niet meer gereageerd... Gaat het plan nog door? Anders wil ik best meedoen (als ik het lef heb...) Arnhem of Nijmegen. Vakantie lijkt me erg moeilijk te plannen omdat iedereen op verschillende tijden op vakantie is en elke regio heeft een eigen vakantietijd. Er zijn geloof ik al een aantal stemmen voor weekenden, is het niet slimmer om wat weekenden in september op een rijtje te zetten en dan te kijken of er een weekend/dag is waarop veel mensen kunnen? In september zijn de scholen in ieder geval allemaal wel weer begonnen