E_Nalanta schreef:Dit is toch het topic van 7 en 8 mei?
wat dacht je dan?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hoop dat het pakt! Pepper is trouwens ook onwijs leuk in je profiel! zie ik nu pas

Ik ga Shilas de benen, staart en manen wassen (nog nooit zijn manen gedaan dus ben benieuwd), nog enkele oefeningen doortrainen en heb er heel veel zin in.... Weet niet of het de bedoeling is dat hij continue moet steigeren want eh, dat word 'm niet!
Na een paar keer mooi gesteigerd te hebben (heb nu een nieuwe methode en deze werkt vele malen beter
) moet ik echt stoppen, nieuwe manier van trainen en daar hoort overvragen niet bij. Ik denk enkel wel dat heel veel mensen hier goed kunnen timen?
Een steiger voor iedere groep lijkt mij ok whaha
(lijkt me ook niet vervelend voor een foto?
)
balen maar ik heb niet zo'n zin om voor alleen portret ernaartoe te gaan
dus er is nog een plekje vrij..
sorry..
Hopelijk kunnen hun wel. 
maandag maar dierenarts bellen
fijn is dat.
Is wel een ruin.. of met mn kwpner, ookruin wel..

themuisje schreef:ik heb niet gemaild oid dat ik eraf wou hoor
zit er alleen even mee dat ik mischien niet kan rijden of maar even. (pony is herstellende van peesblessure dinsdag krijgen we meer info en of ik weer mag rijden. stappen OHZ en potret kan zowiezo)

hij is wat rond.
dan zijn de hengsten toch? word hij vast macho van
(is ook tot zijn 6e hengst geweest)
en zat m eens aan te kijken vandaag, en hij is nu helemaal wit tot aan zn nek
en verder oranje manen/staart en oranje benen
baal
MelanieB schreef:Damn bambi was vorig jaar nog zo; img]http://i210.photobucket.com/albums/bb193/Tinkerfan5/DSC_0584-border.jpg[/img] en zat m eens aan te kijken vandaag, en hij is nu helemaal wit tot aan zn neken verder oranje manen/staart en oranje benen
baal
word ze uiteindelijk helemaal wit dan?
vind het wel echt een schatje