Ik had besloten te komen..... Maar ik bedenk me net dat me ma 24 juli 50 word! Dus ik weet nog niet welke dag ze het gaan vieren. Ik zeg dus ovb is dit een probleem?
Ik ben helaas dan met vakantie. Had er graag bij willen zijn.
Hilda79
Geplaatst: 03-07-11 20:49
Nathalie schreef:
Welke datum was het ook alweer? Ik wilde eerst niet, maar begin nu toch te twijfelen. Mits ik die dag niks anders heb natuurlijk.
Ja jij moet ook komen. Kunnen de 6 april meisjes elkaar ook ontmoeten.
Hilda79
Geplaatst: 03-07-11 20:50
chloek schreef:
En ik 11 sept
Ik had besloten te komen..... Maar ik bedenk me net dat me ma 24 juli 50 word! Dus ik weet nog niet welke dag ze het gaan vieren. Ik zeg dus ovb is dit een probleem?
Kan ze het mooi op de dag zelf vieren toch. Da's op een zondag namelijk.
Steph, high tea is ook een goed idee. Stel dat het weer dan slecht is heb je ook geen probleem met het eten en kunnen we eventueel later nog frietjes of zo gaan halen (al denk ik niet dat we dan nog honger hebben)
Netje, ik woon in de omgeving Horst/Venray, treinstation Horst-Sevenum of station Venray is voor mij geen probleem om je op te pikken. Vanuit Maastricht is Venray denk ik het makkelijkste maar dat maakt voor mij niks uit.
Marlies, misschien dat jij dan ook richting ons komt treinen? Kunnen we met z'n drietjes rijden, net zo gezellig en heeft je hubs ook rust hihi.
Gewoon net als de vorige keer bij Angelique aan het water, eten en drinken genoeg toch?