boktmeeting Eindhoven/Nuenen/Helmond!?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-03 23:11

Nou, dan zullen we proberen om tussen 10.00 en 10.15 te vertrekken ok? Dan moeten jullie zelf maar ff kijken hoe laat je op de manege bent. Ik weet eigelijk niet of jullie zelf de paarden op moeten zadelen enzo (helemaal vergeten te vragen).

VERGETEN DE MENSEN DIE EEN PAARD/PONY HUREN NIET HET GELD MEE TE BRENGEN!!!!

pony: 7,50 per uur
kind op paard: 8,50 per uur
volwassene op paard: ik denk 9,50 per uur

En ik denk dat we ongeveer 2,5 uur rijden (2 uur rijden, half uur pauze)

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 11:39

Dankje Yvonne!
Dus ik krijg een pony *LOL*
Als het maar wel een beetje redelijk grote is Knipoog
(en eentje met vlakke gangen, anders rijd het niet prettig i.v.m rug, maar dat zien we dan wel weer)

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-03 12:49

Gaaf zeg! dat is dan allemaal geregeld! Bedankt *LOL* zonder jullie was mijn boktrit anders niet ver gekomen denk ik Knipoog

K heb er nu al zin in! Lachen

Pasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 20:51

Oooh Ik heb er heel erg veel zin in!
(Ps sorry dat ik een tijdje niet meer heb gereageerd Dat kwam: Omdat internet ong. een week heeft uigelegen Boos! )
Maar dus ff voor de duidelijkheid voor mij Knipoog
Om 10:00 op de manege zijn en om 10:15 vertrekken we?

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 21:07

uhm, ik weet dus niet of jullie de paarden zelf op moeten zadelen enzo. Maar ik bel meulendijks maandag daar nog even over. Maar ik wil om een uur of 10.00 - 10.15 vertrekken. Dit zodat Solide, Paulien en Sophie weten hoe laat we ongeveer waar zijn.
Dus dan moet je zelf ff kijken hoe laat je op de manege wilt zijn. (en ligt er dus ook aan of je je pony zelf moet klaarmaken).

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 22:06

Ik denk dat ze de paarden wel al zadelen, maar dat we zelf de hoofdstellen om moeten doen. Snel gepiept dus. Ze helpen je sowieso met alles mee als je dat wilt.
Ik denk dat het verstandig is om kwart voor tien aanwezig te zijn, dan heb je altijd nog wat speling. Als je je dan eerst aan elkaar voorstelt en dan wat praat, dan is een kwartier ook al zo weer om. En mochten ze echt om tien uur weg willen (als je les hebt om tien uur dan begint de les ook echt om tien uur en dan worden de paarden daarvoor gezadeld e.d.) dan is het toch fijn net iets eerder aanwezig te zijn..

Pasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 22:09

Ja , Ik vind het zo ook wat gemakkelijker ff kenismaken en ik denk ook dat we wat te horen krijgen van Meulendijks we krijgen te horen op wie we moeten ( voor de mensen die huren ) Anders is het allemaal zo vlug vlug... Net alsof we erge haast hebben...

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 22:12

Ze hebben nu als het goed is een aantal paarden gereserveerd voor ons. Maar ze zullen toch vaak pas op het moment zelf kijken of jij wel op het door hun bedachte paardje past. Je kunt anders onderling natuurlijk nog ruilen. Ik ken eigenlijk ieder paard daar, dus zal er mijn oordeel wel over geven.

Pasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 22:14

Ohh ja ik wou ook ff zeggen...
Hoe langer je rijd betekent niet dat je veel beter rijd als iemand die minder lang rijd Knipoog Dus dat degene een makelijkere krijgt als diegene die langer rijd... Lachen

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 23:20

gera schreef:
Ze hebben nu als het goed is een aantal paarden gereserveerd voor ons. Maar ze zullen toch vaak pas op het moment zelf kijken of jij wel op het door hun bedachte paardje past. Je kunt anders onderling natuurlijk nog ruilen. Ik ken eigenlijk ieder paard daar, dus zal er mijn oordeel wel over geven.

Ik reed daar altijd op Woody *LOL*

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 23:23

Rainie"]
[quote="gera schreef:

Ik reed daar altijd op Woody *LOL*
[/quote]

Eej, is da een zwart paard? Met een beetje wit?

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 23:28

Nee, een bruin paard Tong uitsteken Toen ik er reed stond ie helemaal alleen zielig in een stal achteraan Scheve mond

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 21:50

Rainie schreef:
Nee, een bruin paard Tong uitsteken Toen ik er reed stond ie helemaal alleen zielig in een stal achteraan Scheve mond

Hmm, op Meulendijks? Ken hem helemaal niet, volgens mij. Het was dus een paard? Eerste gangpad helemaal achteraan. Achteraan bij de poetsplaats staat Goofy volgens mij, helemaal achteraan staat in de ponystal Jip en de twee paarden die daar staan.. geen idee. Hij was dus een van die twee, neem ik aan?

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 22:29

Euhm, nee het is een pony (sorry Tong uitsteken). Als je de bij de kantine de manege in komt, en dan langs de grote bak (dat de bak links van je ligt) en dan alsmaar recht door, voorbij de kleine bak, over de poetsplaats, en dan rechts, daar stond toen der tijd Gamorca, en dan tot achter bij die deur en dan rechts. Stond geloof ik ook een voerton..

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 22:37

Hmm, daar stond/staat toch Jip? Ik kom daar nooit in dat hoekje, ik rijd niet op pony's
Gamorca staat daar nog steeds. Naast haar grote gelijkenis/evenbeeld Black Beauty Lachen

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 09:35

Ook even een berichtje van mij.
Ik heb inmiddels met verschillende mensen contact gehad en waarschijnlijk ga ik ook mee. Als Yorghos een nachtje bij Pauline kan overnachten neem ik hem mee...

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 10:03

Wat leuk!! Gezellig! Ik hoop dat het gaat lukken

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 13:27

Fairie schreef:
[
Ik heb er een half jaartje een meisje geholpen met haar pony. De stal heeft geen nieuwe eigenaar hoor. t
[/quote]

Harry kuiten is NIET meer eigenaar van de stal, al zeker een jaar niet meer. En de stal heet nu ook King Stables. Dat heette hij toen nog niet.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 16:48

Desiree"]
[quote="Fairie schreef:
[
Ik heb er een half jaartje een meisje geholpen met haar pony. De stal heeft geen nieuwe eigenaar hoor. t
[/quote]
Harry kuiten is NIET meer eigenaar van de stal, al zeker een jaar niet meer. En de stal heet nu ook King Stables. Dat heette hij toen nog niet.

Nee klopt, ze hebben het huis er naast gekocht of zo iets en dat is nu een hele kleine pension stal met buitenbak.
Weet niet pricies hoe het allemaal zit.

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 17:14

waar gaat dit over??? Ik kan dat eerste bericht van Fairie niet meer terugvinden..

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 17:26

Een stuk of 5 pagina's terug denk ik. Eigenlijk stom om het nu weer naar boven te halen. Het is super off-topic.
Maar uh... als ik het goed begrijp; zijn de paarden/pony's al gehuurt en kan er niemand meer mee?

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 21:33

uhm, ja... Misschien dat Yorghos nog een huurpaard/pony (denk paard) nodig heeft. Maar van Blando hoor ik ook maar niets. En voor haar heb ik een huurpony, zeg maar, maar ze wist nog niet zeker of ze meeging.

Maar als Blando dus wel meegaat, moet ik nog bellen voor Yorghos, als ze tenminste niet met haar eigenste komt enzo. (klinkt wel erg ingewikkeld volgens mij).

Maar ja, er kunnen wat mij betreft nog wel mensen mee. En ik wil ook wel even bellen met Meulendijks of dat ook mogelijk is. Maar als hij bij Meulendijks niet meer mogelijk is, ja dan kan ik er ook niets aan doen he.

Maar nu niet nog 10 mensen erbij aanmelden he Knipoog

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 17:14

Nee nee,
Ik heb namelijk een zeer geintereseerde moeder hier zitten die graag mee wil.
Of is dat niet mogelijk. Het mens wil ook *LOL*

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 18:35

Uhm ja, wat mij betreft is het mogelijk. Maar zoals ik al zei: het moet bij Meulendijks ook mogelijk zijn.

Ik wacht eerst even af of Blando meegaat (op een huurpaard) en of Yorghos meegaat op haar eigenste, of dat ik voor haar ook een huurpaard moet regelen.

Want als Blando niet mee gaat, en Yorghos op haar eigenste, hoef ik er ook geen paard meer bij te regelen voor jullie mam.

Gaat Blando wel mee, en Yorghos wil een huurpaard, en er is bij Meulendijks maar 1 paard extra beschikbaar (ik zeg maar wat), dan heeft Yorghos voorrang, omdat zij eerder was. (lijkt mij het eerlijkst)

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 21:46

Koelie Joelie Haha!
Ons ma is eigenlijk geen bokker, maar het meeren deel van de bokkers die mee gaan (oa. van onze manege) kennen haar wel.
Is het dan nog steeds geen probleem?