Knhs instructieweek 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Evony

Re: Knhs instructieweek 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 12:02

dat is wel tof idd dat je mee mag :D

ik ben ook benieuwd Debbie wat ze gaan zeggen!

Bleeh moet veel voor school doen maar heb geen zin :D

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 12:08

Nee, ik heb nog geen mail van de KNHS gehad, omdat gistermiddag dat meisje pas had gemaild.. maar ikweet gewoon bijna zeker dat ikdan op de wachtlijst kom.. want ze gingen de formulieren vergelijken qua tijd dat ze zijn binnengekomen, en dat meisje heeft gewoon meer recht op die plaats dan ik. Dus ze kunnen dan ook beetje moeilijk haar die plaats weigeren. Nouja, het is voor mij zuur, maar ook voor haar. :+

Wat supervet van die kaarten zeg :d Wanneer is die lezing?

en een strandrit lijkt me wel supervet zeg :d ik wil het ook nog graag doen, maar ik moet dan superlang rijden om bij het strand te komen, dus dat is niet echt een optie. + ikdenk dat black helemaal gek wordt en dat ik hem echt niet kan houden op het strand. :+

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 12:22

ik moet ook best een stukje rijden voor het strand hahah, gelukkig hebben we hier de heide hahaha :+

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 12:34

De heide wil ik sowieso oook nog een keer op rijden. Lijkt me zo prachtig :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 13:20

Voor mij is het ook een heel eind rijden naar 't strand. Erg jammer.

Die lezing is 11 februari, best snel dus al! =D

Maar Debbie, als er op tijd wordt gekeken hoe jij niet meteen weg te vallen. Dan kan het toch ook zijn dat ze de hele lijst op volgorde van tijd van binnenkomst leggen? Dus dat dan de laatste er af valt? Al zou ook niet fair zijn. Iemand eerst toezeggen en later afwijzen kan neit vind ik.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 13:57

wake_up schreef:
De heide wil ik sowieso oook nog een keer op rijden. Lijkt me zo prachtig :+:

ik heb vorig jaar heel veel over de heide gereden toen hier zo'n dik pak sneeuw lag, stapritten van 2 uur echt prachtig, helemaal verkleumd hahaha ondanks dat paard en ik super dik waren ingepakt :brr:

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 14:03

Ik woon ook niet op loopafstand van het strand hoor :Y)
Ik pak ook de trailer en ga daar voor een weekend heen, maar ik dacht misschien iemand ervaringen met het stallen dus van je pony dan daar ergens op een manege ;)
Ik denk dat mijn pony het ook echt helemaal geweldig zal vinden haha :P
De heide lijkt me inderdaad ook gaaf, of die hele grote zandvlakte/duin dinges van Meijendel :D
Ik woon er gelukkig maar een halfuurtje met de auto vandaan dus ik kan er zo heen gaan, moet ik alleen het vervoer er wel voor hebben :+

Ben het wel met Iris eens, dat kunnen ze echt niet maken hoor .. Denk ook dat ze dat van die wachtlijst opnieuw bekijken etc. gaan doen lijkt me in ieder geval het meest logisch

Ik heb trouwens een nieuwe frontriem gekocht voor mijn pony! :D Zo'n V-Frontriem

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 14:49

Om er voor wat langer heen te gaan is wel leuk ja! Want voor een dat heen en weer crossen naar 't strand is vanaf hier gewoon niet te doen.

Leuk zeg, V-frontriem! =)

Ik heb zojuist m'n post binnen van de knhs :)

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 14:52

Phoenix6 schreef:
Om er voor wat langer heen te gaan is wel leuk ja! Want voor een dat heen en weer crossen naar 't strand is vanaf hier gewoon niet te doen.

Leuk zeg, V-frontriem! =)

Ik heb zojuist m'n post binnen van de knhs :)

Ja indd al helemaal als je meer dan uur ofzo moet rijden vind paardlief ook niet zo fijn :+

Ik zal ff de foto's hier neerzetten

En wat stond erin?? *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 14:55

Phoe, moet ik de brief gaan overtypen? =P Gewoon dat ik was ingeschreven enz. En over het annuleren en de anuleringsverzekering =)

Voor mij is het met trailer erachter naar het strand denk ik wel 3 uur of nog meer.... Niet de doen dus...
Dat is dan het énige nadeel van in de [regio] wonen.

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 14:58

Ik ben benieuwd of ik een brief thuis heb gekregen.. die hebben ze dan gister vestuurd, en toen hadden ze volgens mij nog niet dat mailtje van dat meisje gelezen..

Maar iedereen die brief thuis heeft en nu officieel is ingeschreven: gefeliciteerd :d

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 15:00

Waar in de achterhoek woon je? :D
ikwoon dichtbij Duiven, Westervoort. Ken je dat? :D

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 15:10

Phoenix6 schreef:
Phoe, moet ik de brief gaan overtypen? =P Gewoon dat ik was ingeschreven enz. En over het annuleren en de anuleringsverzekering =)

Voor mij is het met trailer erachter naar het strand denk ik wel 3 uur of nog meer.... Niet de doen dus...
Dat is dan het énige nadeel van in de Achterhoek wonen.

dat is wel ver inderdaad, zou ik ook niet doen dan hoor :P
Staat je paard aan huis? Dat lijkt me namelijk echt chill :9

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 15:25

ik woon in drenthe :)

paardjes lekker allemaal aan het huis, hebben 7 stallen en 6 hectare land :)
bak achter het huis, fijne uit rij mogelijkheden, ideaal :D

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 16:09

Evony schreef:

Omg dat wil ik ook :( Dat is echt gaaf! Dan kan je gewoon uit je bed rollen en dan sta je al in de stal :+

dit is trouwens een foto van mijn nieuwe frontriem, een lekker goedkoop ding maar hij staat wel lief <3
Afbeelding Afbeelding

en een leuke foto van dichtbij :
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door salatiga1995 op 18-01-11 16:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 16:09

salatiga1995 schreef:
Evony schreef:

Omg dat wil ik ook :( Dat is echt gaaf! Dan kan je gewoon uit je bed rollen en dan sta je al in de stal :+

zo ongeveer wel, hahah miss moet ik nog net iets van 15 stappen doen van de voordeur tot de stal deur :P

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 16:13

Ik ben in de 4 jaar (bijna 5) dat ik mijn pony heb nog maar 1 keertje naar het strand geweest. Het is echt zooooo leuk! :D Je moet het echt een keertje doen vind ik. Ik ben ook wel eens met mijn pony over de heide geweest, is ook leuk, maar het strand vond ik echt leuker. Ik mag vaak mee met een stalgenootje, wat ik echt super vind! Ook gaan we wel eens naar een ander bos dan het Amsterdamse bos, dat is ook echt leuk! Rijden jullie veel in het bos? Of veel buiten de bak?

Een naam die ik mooi vind en met de W begint is Wellista. Is het trouwens een merrie of ruin? (sorry als ik daar overheen heb gelezen)

Ik ga zo even kijken of ik een brief heb ontvangen. Ik hoop echt dat je mee mag Debbie, dat zou echt gezellig zijn!

Leuke frontriem!

Ik ga nu even paardjerijden :D

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 17:03

Super mooie frontriem! :D

Ik heb 2 brieven gekregen dat ik ben ingeschreven :') en mn mama heeft vandaag de KNHS gebeld, en die zegt dat ik gewoon ben ingeschreven. :) Goed nieuws dus! :D

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 17:04

wake_up schreef:

Ik heb 2 brieven gekregen dat ik ben ingeschreven :') en mn mama heeft vandaag de KNHS gebeld, en die zegt dat ik gewoon ben ingeschreven. :) Goed nieuws dus! :D

2 ? mag ik er ook 1 *D

wel beter!

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 17:12

Ikzal je mn dubbele geven O:) weet je trouwens al of je je nou helemaal gaat afmelden voor die weken? of wacht je gewoon af?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 17:33

ik ga eerst kijken of ik iets anders kan regelen als ik iets anders kan gaan doen wat gelijk staat aan de trainingen zeg maar ga ik me afmelden.
Maar goed het is zo gezellig daar hahah, ik zal eens even gaan lobbyen als ze daar echt zo partijdig zijn :D nee grapje :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 18:25

2 bevestigingen? Haha. Moet je jezelf clonen ;) Wel super, dat betekent iig dat je mee mag! Kunnen ze niet meer onderuit!

Nee, ik heb m'n paard niet aan huis. Ik woon aan de rand van het dorp in een 2 onder 1 kap woning in [plaats]. Westervoort zegt me wel iets =P Mijn paard staat gewoon op een pensionstal. En al zou het aan huis kunnen, dit is wel gemakkelijker met studie etc...

Ik hoop dat jij ook mee kan Sarah!

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 18:55

Evony schreef:
wake_up schreef:

2 ? mag ik er ook 1 *D

wel beter!

Klinkt indd niet slecht 2 van die inschrijfbrieven!
Ik h eb trouwens oook een brief gekregen, het is officieel ik sta op de wachtlijst :+

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 19:03

salatiga1995 schreef:
Ik h eb trouwens oook een brief gekregen, het is officieel ik sta op de wachtlijst :+

jij hebt een brief dat je op de wachtlijst staat? apart ik heb niks geloof ik ;(
ze vinden mij gewoon niet lief daar ;(

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 19:10

Evony schreef:
salatiga1995 schreef:

jij hebt een brief dat je op de wachtlijst staat? apart ik heb niks geloof ik ;(
ze vinden mij gewoon niet lief daar ;(

Echt niet? :o bij mij staat van dat mijn eek is volgeboekt en als er plek is er telefonisch contact werd opgenomen. Misschien sta ik wel hoog in de wachtlijst!:D
Jij hebt je toch voor een andere week dan ik opgegeven?