ikga van die coctailworstjes opensnijden, daar een stukje kaas in doen. daarna rol ik die coctailworstjes op in ontbijtspek en ga ze dan even in de pan laten smelten (de kaas dan) dat is echt zoooo lekker!!
Maar er zijn toch wel wat dingen wat jij wel kunt eten?
Dat met dat spinazie van Amber, de champignons van Lizet, en geloof dat ze ook wat mini pizza's vegetarisch ging maken? en dan fruitspiesjes, soep, stokbrood en chocolade taart? Anders verzin ik er nog wel wat bij haha
Jaaaaa! Kun je altijd doen! En dan kun je sowieso wel met Jorinda, Lizet en mij mee in de auto naar t station toe dan Als je dan wel opgehaald kan worden? Mag ook bij mij thuis dan?
hoe voel je je nu? ik moest 2 weken thuis zitten maar ik ging met 1 week al weer naar school omdat ik in het examen jaar zat en anders teveel ging missen..
hmmm, welke station ga je? Scheemda is voor mij vet dichtbij (voor LIZET ook, hahaha) op de fiets, maar áls je toch lizet meeneemt, kan dat ook, ik vraag even hor!
Ladybird
Moderator Algemeen
Geplaatst: 24-12-10 20:48
we gaan vanaf Winschoten Margot. ik kom ook via winschoten
edit, ik geloof namelijk dat Kaat Lizet op gaat halen voordat ze naar winschoten gaan..
LIEVIIIIES IK MAG MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
alleen nou zit ik wel met het volgende... de winkels zijn dicht moet ik wat meenemen of hebben we genoeg? en wat zijn zo op een rijtje gezet de tijden? en hoe komen we er?