Ik dacht meer aan 1 rit per provincie, dan word het bijv. voor de mensen uit belgië en Limburg ook beter haalbaar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Calanddra schreef:Is de voorjaarsvakantie niet een idee? Volgens mij nog voor de dazen, flinke hitte en handiger voor mensen die met school/studie zittenen het is dan meestal toch al wel lekker weer
Pluttersput schreef:Is het geen idee om anders op dezelfde dag verschillende ritten op verschillende locaties te organiseren? 1 in het hoge noorden, 1 in het midden van het land, en 1 in het zuiden van het land? Zelfde organisatie, alleen dan andere locaties?
Sabin_e schreef:Wat een goed initiatief!
Ik zou je best willen helpen met het vinden van sponsoren, het organiseren van een dag, vragen van vrijwilligers (zelf vrijwilliger zijn) en verder uitdenken van plannen. Stop mij maar in de organisatie, ik vind het super!
Robin schreef:Denk dat het 't makkelijkste is als er 1 of 2 mensen de coördinatie hebben en de contactpersoon zijn voor de hoofdzaken. Als je dan daaronder weer 3 teams maakt (als je op 3 locaties doet) is dat misschien iets overzichtelijker. Die 3 teams houden dan weer contact met mensen die de coördinatie hebben. Of is het dan weer te ingewikkeld?
ZusJacobs schreef:Kan iemand niet al die punten in een document zetten?
Ik wil best helpen met regelen etc.
Edit] zal ik dat anders doen? Niet dat we zo allemaal documentjes gaan maken haha
Pluttersput schreef:Houd er rekening mee dat dit echt heel basis is, heb nog nooit zoiets gedaan, en als iemand anders het wil doen, leef je uit!
Sabin_e schreef:[Goede vragen inderdaad.
Ik heb even onder elkaar gezet wie er allemaal mee willen helpen met organiseren:
- Ch_ntii123 (TS)
- Pressent
- kimmie88
- annebe
- japielover
- Robin
- Elin_ (meedenken)
- Ilja_1997
- ZusJacobs
- Pluttersput
- Sabin_e
Tips die gegeven zijn:
* Op meerdere plaatsen in NL organiseren op dezelfde dag;
* In de voorjaarsvakantie;
* Stempels halen bij sponsoren (= geld inzamelen);
* Sponsoren regelen zoals Unox e.d. (catering);
* Vrijwilligers regelen die de dag mogelijk willen maken (en dus zelf niet mee rijden);
* Plaatsen om het te organiseren zijn: - strand, - Veluwe, - Utrechtse heuvelrug;
* EHBO regelen voor paard en ruiter;
* Blokkers regelen: mensen met veiligheidshesjes die om de groepen heen rijden en alles in de gaten houden;
* Website maken voor meer info (ook voor sponsoren) en inschrijfmogelijkheid.
Vraag die gesteld is:
* Kan een menner ook mee tijdens deze rit en hoe gaan we dat dan organiseren?
Ilja_1997 schreef:supermarkten wordt denk ik wel lastiger aangezien die vaak niet veel met paarden hebben, maar aan de andere kant, waarom niet? je kunt het altijd proberen
Robin schreef:xRosanna1998 schreef:jullie kunnen miss prof ruiters uitnodigen?
ik denk dat hun het wel een goed idee vinden
Dat is inderdaad leuk als extraatje, maar dan moet eerst alles rond zijn. Als het er staat, dan kunnen we het alleen nog maar leuker maken.