Ze hebben zaterdag een VIP-deck, maar daar is maar ruimte voor 4 collega's en 2 winnaars, dus helaas.
Saskiaatje schreef:Ze hebben zaterdag een VIP-deck, maar daar is maar ruimte voor 4 collega's en 2 winnaars, dus helaas. sms me even als ik kan winnen babe
Saskiaatje schreef:Ugly. Ik doe gewoon geen gel in m'n haar, dan hoef ik me daar ook geen zorgen over te maken. Nee mijn krullen na een regenbui is charmant Pasamba schreef:Ik neem gewoon een inklapbare paraplu mee. Ja een paraplu in een mensenmenigte, heel slim
Saskiaatje schreef:Straks begint de massahysterie bij Celine al. Woeste krullen zijn toch sexy?Ja baby maar ik wil niet dat ze verlept zijn. Dus ja nee, ik ga of ergens binnen staan, of ik doe zo'n poncho aan.
SteffiiY schreef:TessaVB schreef:Stef, anders gaan wij samen ja kunnen we wel doen Station Breukelen? Hoelaat?
Saskiaatje schreef:Ik zorg dat ik iets aan heb wat niet doorschijnt als het nat wordt. Ik doe denk ik gewoon aan wat ik vorig weekend ook aan had. Of whatever, ik neem wel een weekendtas mee vrijdag met heel veel zooi
MarcoBorsato schreef:Saskiaatje schreef:Ik zorg dat ik iets aan heb wat niet doorschijnt als het nat wordt. Ik doe denk ik gewoon aan wat ik vorig weekend ook aan had. Of whatever, ik neem wel een weekendtas mee vrijdag met heel veel zooiNee, doe die ene aan. Van die foto, je weet wel.
Rienn schreef:Ik neem wel een paraplu mee, anders kunnen jullie mij niet vinden met mij mega lengte. Met jouw megalengte? Is dat sarcastisch, of?