Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Michelle85 schreef:Goedemorgen.
had heel graag mee willen rijden, maar ben dan of op vakantie of op ch schoorl. Dus ik wil jullie een fijne dag wensenYvette wil wel graag komen kijken als dat mag
Bettine schreef:Zag ook nog ergens het voorstel voor een pauze/gezamelijke lunch?
Van mij hoef het persoonlijk niet zo, maar als de meesten het wel willen, kan dat uiteraard ook
Maar aangezien we met het hele programma toch al 4-5 uur onder de pannen zijn, en er toch maar steeds 2 tegelijk rijden heb je denk ik constant al een aardig clubje om samen mee te eten en spreek je over de middag heen iedereen wel even. Maargoed, als jullie hier anders over denken, laat het weten
Remember schreef:Is het niet het handigst als iedereen gewoon voor zichzelf wat te eten meeneemt? Want ik weet anders zéker dat er in totaal veel te veel is. Het idee van een taart ofzo vind ik wel heel erg leuk, maar ik denk dat als iedereen wat hapjes of iets meeneemt er uiteindelijk veel de prullenbak in gaat. En een fles drinken kan gemakkelijk weer mee terug, das geen probleem!