Dinsdag 4 mei Wij dachten dat het het handigst is om rond 12 uur met de bus in Alblasserdam te zijn, en dan uit te stappen op de van Eesterensingel (bij vd vlist>grote meubelwinkel) voor. Dat is op de hoek van mijn straat, dus dan kunnen jullie je tassen eerst ff bij mij thuis zetten Dan wachten we dus eerst bij dat bushokje, tot iedereen er is!
Dan hebben we voor iedereen een extra fiets/of je kunt bij iemand achterop. Dan gaan we ons lijstje afwerken: de polder in om foto's te maken, langs bij de paardjes, ergens wat gaan eten, en verder zien we het nog wel dan!
Als je vragen hebt, of iets wil veranderen, zegmaar!
nee, dat heeft niet erg veel nut he Ik hoef verder niks klaar te zetten En ik ga eerst nog naar de manege natuurlijk, dan 'ga ik 's ochtends alvast ff wandelen en peotsen
Merel_xx
Geplaatst: 19-04-10 19:58
jaa ik zie er altijd meerdere rijden ook naar zuidplein en overal in rotterdam
Enya
Geplaatst: 19-04-10 19:59
Sanneee_ schreef:
Gaat er een bus van Rotterdam naar Alblasserdam?
Zou ik ff moeten vragen aan mn zus! ben zo terug!
Sanneee_
Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-10 20:01
Wat is sneller, Arnhem-Utrecht-Dordrecht(bijna 2 uur met de trein)en dan met de bus naar Alblasserdam. Of arnhem-Utrecht-Rotterdam(anderhalf uur met de trein) en dan met de bus naar Alblasserdam??
EarthFocus
Geplaatst: 19-04-10 20:02
moppies
heb er zin in, ik vind mijn programma wel goed gemaakt
veer ik blijf wel zo en zo slapen hoor dan ga ik in jou bed, en jij er naast, en derest buiten want ja, belangrijkste personen hebben het beste plekje nodig ;')
er gaat een bus van Rotterdam naar Alblasserdam, uhm... lijn ... moet je even op http://www.arriva.nl kijken
Ik heb ff aan mn zus gevraagd: en zij zegt dat als je met de trein naar Rotterdam gaan, je naar station Lombardije moet, en als je dan een stukje verder loopt voorbij de tunnel, moet je daar bus 90 nemen naar Alblasserdam
Ik heb even gekeken wat het dan gaat kosten. Als ik kom, kom ik met Dees.
Maar we moeten de trein naar Rotterdam nemen ofniet ? En vanuit daar de bus ? Met de trein doe je er 18 minuten over, en dat kost voor een retourtje 8,40.
Nee, dus dat valt weer mee. Nu moet ik het alleen nog vragen aan me mams. Maar dat doe ik, als het sfeertje hier weer gezellig is. Dus, dat is nog even afwachten!