hoe laat kunnen we dan komen lea? want ik kom dan even 1 mei, dan blijf ik denk ik ook eten en kan ik 's avonds voor donker weer naar huis fietsen, want moet 2 mei 's ochtends wielrennen dus kan niet blijven slapen
ik weet niet hoelaat ik kom, want ik moet 's ochtends voetballen in hellendoorn en misschien dat we daarna nog met team naar hellendoorn gaan maar dan ben ik wel voor de aovnd terug
Ik heb een probleempje mensen, ik heb zaterdag crematie dus jullie kunnen pas rond 4 uur komen.. maar dan zitten we nog wel met boodschappen enzo? tenzij dat jullie dat dan wouden doen..?
nou fietsen? en mijn moeder heeft wel auto maar die wil eerst bijkomen van crematie dusja.. en er konden mensen met daphne mee rijden. Dus vandaar of mensen dat even willen invullen want ik heb donderdagavond condeleance, vrijdag hele dag weg naar slagharen&zaterdag crematie dus vanaf dan kan ik niks meer regelen.. en ik heb geen zin om me dan nog druk om zoiets te moeten maken..
als dat kan?
Britt_Sisi
Geplaatst: 27-04-10 18:31
kunnen we dan niet beter een andere datum prikken? tis voor jou toch ook niet fijn als je al die drukte om je heen hebt net na een crematie
hmm tis voor mij wel goed beetje afleiding, t hoeft voor mij niet verzet te worden want als het niet doorgaat ga ik wel iets anders doen zaterdagavonds zeg maar, maar als je andere datum wil prikken zodat het ook mooier weer wordt (word dit weekend slecht weer) en er nog meer mee kunnen vind ik het prima.. maar voor mij hoeft het niet verzet te worden ..