Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vanaf eenminuut of 7
..... 

Sita_ schreef:Jullie mogen best gaan rijden hoor, moet je zelf weten.. Maar ik had gehoopt t ook gewoon op t erf te houden met leuke dingetjes te doen.. maw, dat de gedachte om uit rijden te gaan niet nodig had geweest..

misschien kun je wel 2 groepen maken zodat voor ieder wat wils is. bijvoorbeeld dus 1 op buitenrit en 1 die iets in het weiland doet
maar dat vind ik eigenlijk niet aan mij om te beslissen
Die gaat lopen drammen en weet ik wat en als er een trekker of vrachtwagen aankomt gaat ze vluchten en kijkt ze nergens naar, dat wil ik niet nog eens meemaken
Ik zit dus ook niet ontspannen op mijn pony dan en dat vind ik ook zonde!

dit stuk is geweldig

tis toch een hele verantwoordelijkheid, tis al niet mijn eigen ben er erg zuinig op

Je kan hier niet relax rijden met een groep..
Dan hadden we beter een meeting kunnen organiseren om op buitenrit te gaan in een leuke omgeving ofzo. Het is juist leuk om 's wat anders te gaan doen.
Citaat:Het idee
Een gezellig weekend (Vrij/Za/Zo) of lang weekend (Vrij/Za/Zo/Ma) kamperen bij ons op de boerderij.
Tent mee en in de wei kamperen, bij slecht weer kan er binnen geslapen worden.
Het weekend zal in teken staan van gezelligheid, spelletjes, ponygames, kampvuur, misschien wat leuks gaan doen zoals bios/bowlen en natuurlijk mag de BBQ niet ontbreken!
Eigen paard mag mee, onder bepaalde voorwaarden, maar het is niet verplicht.
De paarden kunnen gedeeld worden en het weekend zal toch niet in het teken staan van een grote buitenrit oid. We houden alles lekker op het erf/wei en desnoods in de bak bij de buren.
Ik weet nog wel dat je dat had getypt. 
Officieel 6 persoons, maar dan is het slaapgedeelte wel krapjes.... Hij heeft 3 slaapcabines en ik wil er graag 1 helemaal voor mezelf, de rest maakt me niet uit 

Moet eerst maar eens zien wanneer ik voor het eerst thuis het bos in ga

iedereen zal vast een plekje krijgen