Ik denk dat het het handigste is als we binnen op elkaar wachten, nadat de kaartjes gecontroleerd zijn
Bij de ingang zeg maar, daar kan je ook allerlei foldertjes pakken en de shopper tas kopen, jas ophangen enzo enzo
haha en naar de wc gaan
Als Sas en ik er dan bijna zijn , dan zal ik Marin wel even bellen, want die heeft natuurlijk mijn kaartje. Zijn hun er nog niet , dan wachten we op hun. Zijn hun er wel al, dan kan Marin zo even naar de ingang lopen.
klopt dat er 1 hoofdingang is maar als de parkeerpplaats vol is kan het zijn dat je ergens anders moet parkeren en dat je met een busje naar de RAI gebracht word en dan kom je niet altijd bij de hoofdingang uit weet ik uit ervaring
Laten we de hoofdingang maar aanhouden, das het handigste.... Sita heeft ook mijn kaartje, dus we moeten toch wachten op elkaar. Met jumping rede er ook bussen die zetten ons wel af bij de hoofdingang.
maartje_h
Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-10 12:26
nee, ik zie het net idd, dan word je aan de achterkant van het gebouw gedumpt.
Jep, station rai moet je hebben, en dan als je naar buiten komt onder het viaduct doorlopen, wijst zich vanzelf!......en als je toch twijfelt achter alle mevrouwtjes met roltassen aan lopen!