_Dieuwke schreef:ja . Die komt ook uit sneek geloof ik (?)Ploegie nogwat is zij ja en die melissa ook... weer een ploegje
_Bitje_ schreef:oeh handig!!Inderdaad .Heb ik de hele tijd ;Je kunt niet zo snel een bericht plaatsen na je laatste bericht.
ik kan auto rijden ja..Wat zijn de plannen nu dan? Want ik volg het niet helemaal meer komt geloof ik ook omdat ik met nóg een meeting bezig ben is ongeveer 40 kilometer!
_Dieuwke schreef:_Bitje_ schreef:oeh handig!!Inderdaad .Heb ik de hele tijd ;Je kunt niet zo snel een bericht plaatsen na je laatste bericht. nee want dit is een topic waar je berichten meetellen in je ding zegmaar
_Bitje_ schreef:_Dieuwke schreef:Wat kan ik toch goed mensen oproepen ja idd ! Je kunt niet zo snel een bericht plaatsen na je laatste bericht.
we zouden groepjes kunnen vormen, anders moet je de heletijd alleen wachten en dat is niet leuk _Bitje_ schreef:dat komt wel goed uit! dieuwke en mariekeanna en lottejullie en lianne....en de rest?dan zijn we in groepjes en niet alleen !en in de vakantie van februari als iedereen kan
We gaan naar Divoza in de voorjaarsvakantie met zn allen . De vaste Friesland Bokker ofcoursse En we proberen groepjes te maken / met zn 2en
Ploegie19 schreef: ik kan auto rijden ja..Wat zijn de plannen nu dan? Want ik volg het niet helemaal meer komt geloof ik ook omdat ik met nóg een meeting bezig ben is ongeveer 40 kilometer!
_Dieuwke schreef:We gaan naar Divoza in de voorjaarsvakantie met zn allen . De vaste Friesland Bokker ofcoursse En we proberen groepjes te maken / met zn 2en of MEER
_Bitje_ schreef:_Dieuwke schreef:We gaan naar Divoza in de voorjaarsvakantie met zn allen . De vaste Friesland Bokker ofcoursse En we proberen groepjes te maken / met zn 2en of MEER Dan bedoel ik toch met groepjes