Nou ik heb een groter probleem.. maandag komen ook nog mensen voor het huis kijken, en mn broer moet zaterdag midden in de nacht mn schoonzus wegbrengen.. dus mn ouders vonden het éigenlijk geen leuk idee als hier mensen blijven slapen Kreeg bijna ruzie maar ze wilden het echt niet hebben, het komt gewoon écht niet goed uit.. denk dat we het dan beter kunnen uitstellen..
Nouja, ik denk dat we dan beter niet de gok kunnen nemen op het doorhalen maar gewoon een weekje of zo uitstellen... Sowieso is zo snel na oud & nieuw niet geweldig voor mij, ik heb tijd nodig om bij te komen
SpikkelFire
Geplaatst: 30-12-09 23:04
Nee ik had het al eerder tegen mn moeder gezegd mja ze komt er nu pas mee
Ja zou ook niet een nachtje doorhalen, het wordt min 10!!! En het station is natuurlijk pas vanaf half 6 ofzo open.. en als het niet leuk is zitten we daar
Nah ok maar dan moeten we wel een echt leuke activiteit vinden overdag...
En mag dan eventueel een vriendin mee van me? Want heb treinkaartje voor 2 personen, als ik anders voor volle pot moet gaa nvind ik het toch wel erg duur
Ik heb vriendin gevraagd (want ik had 1dag treinkaartje voor 2 personen) of ze kon morgen, maar ze kan niet.
Dus ik stel het dan liever uit, want dan moet ik volle pot trein betalen voor een halve dag, dus dan liever uitstellen en dan wel later, maar in 1 keer goed!