M_ariskaa schreef:Ehm oja: ik bedoel nu niet dat Slagharen niet leuk/saai is maar ik bedoel meer dat het niet heel eng is. Des te beter.
Daantjee12 schreef:Kunnen we niet beter een 'stemlijstje' maken . Wie wat wilt. Anders komen we er nooit uit Ik stem voor Slagharen!
Lauste schreef:Daantjee12 schreef:Kunnen we niet beter een 'stemlijstje' maken . Wie wat wilt. Anders komen we er nooit uit Ik stem voor Slagharen! ik ook!!
M_ariskaa schreef:Maar dan moeten Zoe, Nadia ik en Cynthia sowieso 6 uur met de trein. (heen en terug)Gezellig toch?
Daantjee12 schreef:Slagharen, daar geniet je nog het meest (nog het meest) . sorry hebd at liedje in me hoofd(in me hoofd) waar ligt slagharen eigenlijk?? *Zoekt*In slagharen
Daantjee12 schreef:de kabelbaan is ook heel leuk! gaat over heel het park.sorry ik stop al Die is doodeng, want hij wiebeltHeb er een paar jaar geleden ingezeten, en was steeds bang dat ik eronder door zou vallen
Lauste schreef:Ik neem geen ouders mee, is maar kwartiertje fietsen vanaf mijn huis. dan logeren we bij Kardoes in het land! In tentjes! Dat is veel goedkoper dan een huisje
M_ariskaa schreef:Maar dan moeten Zoe, Nadia ik en Cynthia sowieso 6 uur met de trein. (heen en terug)als je op de fiets gaat, duur het nog langer
Joukje_04 schreef:Lauste schreef:Ik neem geen ouders mee, is maar kwartiertje fietsen vanaf mijn huis. dan logeren we bij Kardoes in het land! In tentjes! Dat is veel goedkoper dan een huisje Kan ook.