Haha nou dat is het niet per sé, mn ouders zijn gewoon een beetje bang om me los te laten Ze vinden het niet echt cool als ik in mn eentje naar een grote stad ga om mensen te ontmoeten die ik alleen ken van het internet. En dat snap ik natuurlijk ook wel, maar goed Ik vraag het wel gewoon even en als het niet mag dan gaan we volgende keer wel verder kijken
Na dat snap ik ook wel, ik weet ook nog niet zeker of ik mag... Want wij zijn natuurlijk ook best jong in tegenstelling tot micha of Maartje
MelanieB
Geplaatst: 13-12-09 14:47
Maakt toch niet uit als je geen geld hebt, is toch gezellig
Mijn moeder vind dat ook beetje eng, maar ik zeg meestal van ja zij komt ook (die mn moeder dan ook kent ) En dan zegt ze, oke is goed. Leugentje om eigen bestwil hoor
Many
Geplaatst: 13-12-09 14:48
Haha ik ben ook nog maar 17 hoor
Ik snap je ouders wel Emma, heb ik ook vaak genoeg gehad in het begin zegmaar. Ik wil ook best wel mijn telefoonnummer ofzo geven dat ze me mogen bellen, no problem!
Mijn moeder heeft dat ook hoor, maar is ook de eerste keer dat ik dat ga doen, en het scheelt voor haar dat ik nu al veel vaker met de trein ben geweest en dat ze ook aantal van jullie nummers heeft (ofja ik heb die van jullie)