Weten jullie, dit gaat volgens mij nooit lukken, ik ben nu heel eerlijk en zal mezelf als voorbeeld nemen; toen jullie het over die tenten hadden, haakte ik af, ik dacht ik hoor het wel en reageer er niet op! Bij het horen van high tea en midgetgolf haken er weer andere af, een redelijk chique hotel spreekt ook niet iedereen aan. Wat ik hiermee zeggen wil is dat we toch nooit ale neuzen 1 kant op krijgen, het heeft vooral te maken met motivatie.
Het gaat erom; Hoe graag wil je de anderen ontmoeten, want als je dat echt graag wil, dan zorg je wel dat je erbij bent HOE dan ook..............
DUSSSSSSSSSSSSSSSsssssss.........................
natuurlijk kan het zo zijn dat je op een bepaalde datum echt niet kunt, dat begrijpt iedereen!!
Bar
Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-10 11:31
Volgens mij was iedereen in eerste instantie wel te porren voor een hapje eten op een centrale plek. Als we dat nu weer eens gaan proberen? Misschien t handigst zonder kinderen en als t ff kan nog voor de vakanties..Want ik ben onderhand wel razend nieuwsgierig naar jullie.
OPties: 19 juni 20 juni 27 juni 11 juli 16 juli 17 juli 18 juli
De laatste 3 data ben ik zelf in Vierhouten (heeeeel centraal gelegen en kan er evt. door een aantal overnacht worden bij mij indien nodig)
RoughRebel
Geplaatst: 08-06-10 11:32
Ik ben helemaal niet zo van het meeten, nooit een geheim van gemaakt ook.. En een heel weekend was dan ook echt too much Maar zo'n dag vind ik dan wel leuk.. En wat we gaan doen en waar maakt me dan niet zo uit. Oh, zie dat Bar ook een hele leuke optie heeft!! Dat staat me helemaal wel aan, lekker zonder kids eens een hapje eten!
Ik vind het meeten wel leuk, maar ik kan gewoon niet altijd. Ik moet werken en vrij ervoor vragen gaat me dan weer wel wat ver. Ik denk dat als we maar 1 dag afspreken of middag, dat dan meer mensen te porren zijn.
Enne Fidele, wij kunnen zaterdagavond met de CHIO al meeten.
Fidele
Geplaatst: 08-06-10 11:41
en ik vind eten ook erg leuk, maar lastig want je zit dan aan een tafel, en dat beperkt weer in het praten met iedereen, en ik vind met kinderen weer wel leuk ( die geven wat afleiding, eventueel)
Ik zou het wel leuk vinden om iets voorafgaand aan het eten te doen, iets waarbij iedereen door elkaar loopt ofzo, een museum bezoek, een wandeling met een boswachter een of andere demonstratie, de kinderen die een bosrit gaan maken oid of een picknik, iets meer actief dus.
Fidele
Geplaatst: 08-06-10 11:42
Kosta schreef:
Enne Fidele, wij kunnen zaterdagavond met de CHIO al meeten.
Ja klopt, maar wij hebben ook al gemeet zonder dat we dat wisten
Fidele
Geplaatst: 08-06-10 11:43
Vierhouten is zoals Bar zegt, best centraal gelegen, en daar is dus weer de Malle Jan......................en er is vast nog meer, Ermelo ofzo is ook vrij centraal gelegen
Kosta
Geplaatst: 08-06-10 11:43
Ik vind dat ook allemaal leuk hoor, alleen ik mag dus niet met de trailer rijden en dan moet hub mee. En zoals mijn hub zou zeggen is dat hij geen zin heeft om de hele dag bij een stel kakelende kippen te zitten.
humhum, ermelo rijden wij bijna 1,5 tot 2 uur op, niet heel centraal voor ons brabanders en limburgers.
Fidele
Geplaatst: 08-06-10 11:44
Kosta schreef:
Ik vind dat ook allemaal leuk hoor, alleen ik mag dus niet met de trailer rijden en dan moet hub mee. En zoals mijn hub zou zeggen is dat hij geen zin heeft om de hele dag bij een stel kakelende kippen te zitten.
Dat snap ik daar zit de mijne ook niet op te wachten
RoughRebel
Geplaatst: 08-06-10 11:46
Mijne ook niet, maar ik zit ook niet op hem te wachten als ik jullie meet
Fidele
Geplaatst: 08-06-10 11:46
Kosta schreef:
humhum, ermelo rijden wij bijna 1,5 tot 2 uur op, niet heel centraal voor ons brabanders en limburgers.
Voor mij ook meer dan 1,5 uur en voor RR en Ot ook maar voor Shera en sinda nog veel verder, weet jij een centralere plaats dan?
Kosta
Geplaatst: 08-06-10 11:56
Oud Gastel (grapje)
Wij zijn al een paar keer in Ermelo geweest en weet je ik vind dat zo'n k*t weg, kan er niks aan doen. Maar heee ik doe niet moeilijk als de rest het daar wil doen ga ik ook.
avaluna
Geplaatst: 08-06-10 12:22
Oeh, dames, moeilijk. Mij maakt het niet veel uit, dagje is gemakkelijker in te plannen dan een weekend iig. Ik houd mij even buiten de data, want dat is afhankelijk hoe het allemaal loopt met het huis.
Voor mij is 11 en 16 juli wel mogelijk, de andere data niet
shera
Geplaatst: 08-06-10 17:37
die laatste drie datums kan ik ook wel.
We kunnen ook ergens BBQ-en, zitten we ook niet zo stijfjes aan tafel. Er zijn genoeg restaurants waar dat kan (hier wel tenminste ) Ik vind vierhouten of ermelo prima maar dan zonder trailer Sinda wij rijden samen? Pikken we pietsie op onderweg
Losse dag (en vooral zonder trailer) is voor mij ook veel makkelijker te regelen, al dan niet met kid. Iets waarbij je 'los' kan lopen met eten en dus met meer mensen kan praten vind ik ook leuk. Ermelo is inderdaad een roteind maar beter dan Groningen of Zuid-Holland De data probeer ik morgen even na te kijken, nu te laat.
monique4
Geplaatst: 08-06-10 22:35
Ik ben ook meer voor 1 dag, dat krijg ik nu thuis ook beter geregeld, dan kan ik `s morgens alvast alles klaar zetten voor `s avonds, schoonbroer zet ze dan wel binnen.
Megan zou het wel leuk vinden andere pk te ontmoeten, ze heeft al sommige als vriend op hyves