Yup naar Vorden en de boerderij in Brummel. Jeetje wat ben jíj oud Bellatrix . Gaat gewoon om de gezelligheid, leeftijd geen probleem lijkt mij! Ik moet het ook 3 weken van te voren weten ivm werk. Het is nu komkommertijd, dus als de meeste terug zijn kunnen we een datum gaan prikken. Het is nu ook heel rustig, de meesten zijn nu weg denk ik! Rond eind september/ oktober zal het gaan worden dan.
Misschien kunnen we er ook een kletstopic aan koppelen, dan leren we elkaar een beetje kennen voor de meeting. Afgezien van jullie profielen, heb ik weinig beeld achter de naam
Bella, jij bent de gelukkige, maak maar een mooi topic aan.. . Hier wat data voor mij: 23 tm 28 augustus 2 tm 7 september Verder in de toekomst heb ik nog geen rooster!:D
Anoniem
Geplaatst: 03-08-09 13:33
Ik hoop dat ik binnen 3 weken ga horen of ik aan genomen wordt. Waar ik heb gesoliciteerd. En heb zo ie zo de weekenden open staan dat ik niet wil werken dus voor mij hopelijk geen probleem. Ben wel bij dat het pas in september oktober is. Hebben jullie link voor het hk topic.