Ja idd! We vermaken ons vast wel die dag!! En we moeten toch 3 uur in het kasteel zijn?? Dan heb je inprincipe niet zo heel veel tijd meer erna.. Beetje rot tijd, precies midden op de dag hahaha. Als we maar spookjes mee maken, dan is het goed!
Jits, zullen we vanavond ff op msn dingen afspreken voor morgen? Of hier kan ook.. Heb geloof ik nog een nummer van jou, ik heb een andere in iedergeval.. Geef ik vanavond allemaal wel ff door..
Ik heb een vriendin bij die donker van huidskleur is en 2 koppen kleiner, kan niet missen. Als wij samen op vakantie gingen werden we altijd duo penotti genoemd
Heel veel plezier morgen! Baal er nog steeds van dat ik nee mee kon, maar uiteindelijk toch wel een goede keuze geweest aangezien ik nu de mexicaanse griep heb
natas ik was gister een beetje ziekjes, dus zat niet meer op bokt maar morgen ben ik weer helemaal fit
ik belde vandaag nog even naar het kasteel. had gereserveerd voor 20 personen dus ging even doorgeven dat we aardig in aantal gedaald waren. voor 6 mensen hoefden we niet eens te reserveren zei ze.. maar ik zal ook zorgen dat we er rond kwart voor 3 zijn o als iemand ons al op het parkeerterrein ziet, ik rijd in een veeeeels te grote opel zafira
en we kunnen daarna nog kijken wat we gaan doen toch? ik sta open voor alle ideeen. wie kwam er met kamelen melken? hilaaarisch, hoe kom je erop?
Nee ik ben aan het werk.. Zit via mn telefoon haha. Ik ben tussen half 10 en 10 uur klaar. Dus zullen we half 11 even op msn afspreken?? Als je er dan bent??
Ik rijd met mijn dinnetje mee, die wilde erna met haar vriend naar de bios dus jammer geen kamelenmelken voor mij
Jitske
Geplaatst: 28-08-09 20:43
kunnen we jou niet thuisbrengen dan? bernheze ligt toch niet zo ver uit de richting? ik vind het niet erg om een stukje om te rijden hoor
natas, half 11 lig ik denk ik al te slapen. ben nogal ziek geweest vandaag, en moet morgen om 9 uur mn bed alweer uit, dus duik er vroeg in... ik pb je even mn mobiele nummer, dan smsen we wel even (ik heb het jouwe niet meer )
Bernheze ligt ik denk 30 minuten van ammerzoden af.. Richting het zuiden zeg maar...
Dus is wel om hoor
Probleem is dat ik een probleem met mijn ogen heb, en die is de afgelopen dagen verergert, dus rijd zelf liever geen auto. Anders was ik gewoon zelf komen rijden
nouja stukje omrijden is voor mij nooit een probleem, maar dat zien we vanmiddag anders nog wel joh
herkenningspuntjes: blond halflang haar (wss hangt het los), heb een spijkerbroek aan en een zwart/wit bloemig truitje daarop, misschien nog een blauw vest aan. en wat voor schoenen ik aantrek moet ik nog bedenken er staat trouwens gewoon een foto in mn profiel, dan weten jullie hoe ik eruit zie ga ook even in jullie profielen spieken
meiden, het was gezellig laten jullie weten als jullie spannende foto's gemaakt hebben? en zowiezo leuke foto's uitwisselen natuurlijk (al heb ik geen foto's gemaakt )
Ik vond het kasteel toch best leuk hoor. Jammer van die andere lui erbij, maar vond het toch erg interessant. Moet de foto's nog uploaden, ik ben niet helemaal fit, toen ik thuis kwam heb ik wat gegeten en de rest vd avond op de bank gelegen