Dat is mooi Steef! Nee dat is niet erg, hoeveel strippen / hoe duur is dat?
Weetje wat ik trouwens dacht, als het regent, kan het dan ook? En als het kan, als het regent kunnen we niet bbq'en, hebben jullie dan een gourmet stel ofzo?
oh, haha wist Yann al zeker of ze nu blijft eten en slapen? en nog even op deze pagina Celine, kun je me laten weten of je nu meegaat of niet want het is al over 2 weken en ik kan natuurlijk niet 2 dagen van te voren nog bellen voor een 6e persoon.
die mensen daar zijn absoluut niet makkelijk.. en daarbij komt nog dat ik ze best vaak heb gebeld, maar er niemand op nam.. dus dat kan dan ook gebeuren. + voor de bbq moet ik het weten dus je begrijpt denk ik toch wel dat ik het graag deze week of zeker begin volgende week wil weten..
en Celine ik zat te denken he, ik snap je heel goed! maar een dagje Utrecht bv is eigenlijk nog duurder dan dit.. dus ga maar gewoon lekker mee!
Begrijp ik ook wel, maar normaal is dat bijna nergens een probleem. De reistijd is bij Celine een groter probleem dan het geld in elk geval.
Steef_
Geplaatst: 21-07-09 19:22
Kan ik me inderdaad voorstellen, maarja daarom zeg ik denk er nog even overna maar begrijp wel dat ik het graag deze week/begin volgende week wil weten.
ze hebben het namelijk druk daar en ja 't zou zonde zijn als Clien op de laatste dag besluit toch mee te gaan en dat dan niet meer kan..