? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
?
jori_X schreef:Jaduuh schreef:Ik wil best Rick meenemen, voor um.. wie wilden er ook alweer om 'm vechten?
IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK! IK!

PineApple schreef:WhahahaArme jij. Hier lopen er nog wel wat rond. Ene Koen bijvoorbeeld, Hilde durft toch niets tegen m te zeggen
Maakt mij ook niet zoveel uit waar we meeten.
Ik ga gewoon proberen mijn rijbewijs te hebben. En als Eshter en Maartje dan naar Eindhoven komen..dan kan ik ze oppikken.

maar jou wil ik ook nog wel thuis ophalen 
*pest, pest*

en dan het handigst in Rotterdam?? ojee *gaat zich nu vast bedenken hoe ze dat hebben moet... hoopt dat jade heel handig is met openbaar vervoer... of tamar of beide natuurlijk
*
arme ik
Komt goed.
(wat het uitkiezen van een datum natuurlijk nog makkelijker maakt
)
denk ik