HAHA, vanavond even tegen Ineke gezegd dat we met zn 20'en zijn. Zegt ze: Wat, zoveel? Ik dacht we met zn 6'en ofzo zouden zijn hahaha, dus die moet dat nog even gaan verwerken
HAHA, vanavond even tegen Ineke gezegd dat we met zn 20'en zijn. Zegt ze: Wat, zoveel? Ik dacht we met zn 6'en ofzo zouden zijn hahaha, dus die moet dat nog even gaan verwerken
haha, nou we kunnen toch wel gewoon gaan zitten naast iemand die je aardig lijkt ofzo tafelindeling lijkt me niet nodig toch..
en een naambordje ga ik ook niet doen, sommige mensen zijn gewoon heeeel herkenbaar
Trudy_dJ
Geplaatst: 17-04-09 22:38
Ik kom met Ineke. Ineke is blond en ik ben bruin en heb een bril!!
Wendy1978
Geplaatst: 17-04-09 22:42
marrlinde schreef:
sommige mensen zijn gewoon heeeel herkenbaar
Vertel Marr...
hahah Wie zijn er errug herkenbaar volgens jouw dan?
Ik weet zeker dat ik buiten iedereen voorbij loopt ben blij dat ik Marley bij me heb en dat die dan mensen herkend
Ow, ik wil jullie wel ff vertellen
Guys ik hoor echt heeel slecht momenteel en ik vind het ook erg vervelend en ik schaam me er ook best voor maar... ik wil wel heel graag gewoon mee dus als ik soms niets antwoord of miss het ff niet meer volg, of echt 3x vraag Sorry, wat zei je... dan weten jullie waarom hey
Ik ga mijn best doen maar zeker in een drukke rumoerige ruimte ga ik narigheid ondervinden vrees ik...
Ligt dus niet aan jullie als ik jullie af en toe als een schuimpie aan staat te kijken zo van WATZEGGIE?
marrlinde
Geplaatst: 17-04-09 22:45
Trudy, van jou heb ik een foto gezien op de zuidhollandhyves haha hoe oud is ineke? of ben ik nogsteeds de jongste...
Wen, waarschijnlijk ziiten we boven, dus hebbie geen last van andere
MMIDV
Geplaatst: 17-04-09 22:46
whahaha ik zal wel wat harder schreeuwen Wen! kan ik goed, doe ik dalijks in mijn werk whahaha
En ik herken jou gelukkig Wen! en Malene ook en ik denk dat Trudy ook wel moet lukken hihi en oh ja, poes herken ik ook
Trudy_dJ
Geplaatst: 17-04-09 22:48
Haha, Ineke is denk ik niet de jongste nee.... Ineke is 25... Hoe oud ben jij dan?
@ Marley: Jou herken ik ook wel met je donkere haar! @ Wendy: Welke kleur is jou haar nu ook alweer, was het nu al weer blond, of juist donker?
Ineke staat trouwens in mijn profiel. Onderaan helemaal met Veraine, die blonde Ik sta er maar 1x duidelijk op, met Elaine, maar daar heb ik mijn bril af gedaan.
Wendy1978
Geplaatst: 17-04-09 22:49
ikke is donker Trudy met Poedelkrullen
MMIDV
Geplaatst: 17-04-09 22:50
mijn haar is wel veel korter nu hoor Trudy maar nog wel zo donker
marrlinde
Geplaatst: 17-04-09 22:50
ik ben 15...
mn ouders hadden gewoon ff wat eerder moeten beginnen
foto staat trouwens op mn pro.. zie er nog wel aardig hetzelfde uit, alleen ietsje ouder
Trudy_dJ
Geplaatst: 17-04-09 22:52
Ik ken: Ineke, Malene, Poes, Sabrina, Liesbeth, Chantal, Carmen, Tatjana, Sandra en Marcella.... Dus toch al aardig wat. Ik moet Marley wel herkennen en Wendy moet ook lukken.
hmmm... ik ken... uhmmmm.... Marley Sans Tallie Poes Marlene Marcella Simone Uhm... Tarn moet ook wel lukken trudy ook wel, want die heb ik vorig jaar x gezien maar toen kon ik haar nog niet denk... dat ik redelijk ver kom wel