Duitse Doggen / Grote dog-achtigen fans gaan meeten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

XoNo

Re: Duitse Doggen / Grote dog-achtigen fans gaan meeten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 10:14

Gister blies die malle Pindy van ons nog bellen :))

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 10:16

_O- _O-

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 10:17

Dean heeft regelmatig een flubberlip als hij slaapt :D Dan blaast hij ook uit door zijn mond en dan flubbert zijn lip op en neer :P Ook een soort van blazen, toch? :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 10:48

anneliesdj schreef:
Nouja, die eerste herder die ze had was wel goed opgevoed maar alleen akelig dominant, deze tweede is een herplaatser en heeft ze pas een half jaar, hond is nu 3 geloof ik.
Ze is ook niet het type baas wat alles goed vind, ze pakt ze wel aan.

Maar ik heb ook wel goede ervaringen hoor :D

Herders puppen aanvallen? Khan is aangevallen door een Franse Bulldog toen hij een maand of 4 was. Dat was me helemaal een ervaring, scheelde niet veel :n

Wssw zie jij het verschil tussen een aanval en een snauw :+

Arme Khan :(:)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-09 18:37

Wssw?

Maar dat was geen snauw hoor, hij ging echt om hem af te maken en gelukkig zag ik hem aankomen waardoor ik Khan net op tijd opgetild had anders denk ik niet dat ie nu nog leefde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:26

Dat moest wss zijn ofwel waaschijnlijk :)

And I rest my case :D

Veel mensen zien een grauw of op de rug leggen al als aanval......

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-09 19:40

Ik niet hoor, ik zie het ook echt wel als een hond niet agressief is.

Die franse bul liep rond, wilde eerst op een boxer af gaan maar werd gegrepen door een klein meisje, toen zag hij Khan, begon te trekken en stoof doodstil op hem af echt eng. Dus ik greep Khan van de grond en de hond sprong om mij heen om hem te grijpen. Ik had Khan niet goed vast dus zijn pootjes staken uit en bij de 4e of 5e keer springen greep de hond Khan's achterpootje en bleef eraan hangen met zijn poten van de grond... Gelukkig was er iemand bij me en die greep de standaard voor de vishengel (massief ijzer) en moest die hond nog 4x meppen voor ie losliet, daarna wild hij weer springen, kreeg nog 2 klappen, gromde wat naa hem, kreeg nog 3 klappen en toen eidelijk was ie ervan overtuigd dat ie moest opsodemieteren.
Maar hij heeft dus klappen gehad van een massief ijzeren staaf en de kennis zei dat hij zo hard sloeg dat het dreunde tot in zijn schouder...

Khan had gelukkig weinig verder, alleen een gat op zijn sprong en hij had mij in mijn hand gebeten, heeft me daarna ook 3 weken niet aangekeken omdat hij dacht dat ik het had gedaan ;( .

De hond was van woonwagenvolk wat het niet boeide en hun kindjes van 4 en 6 stuurde om de hond vast te houden _-:( .

Maar zoals ik al zei; ik heb niets tegen herders, ik heb alleen wat tegen baasjes die hun hond niet opvoeden. Ik ben zelf opgegroeid met herders dus ik weet echt wel dat het niet allemaal zenuwlijders zijn :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 19:48

Dat soort mensen ken ik ja....... heel fijn, heel sociaal naar anderen ook.

Dan deel ik dat met je, ik heb ook iets tegen zulke baasjes..... en de honden worden er de dupe van......

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 20:17

Fijn verhaal Annelies! Moet je nagaan wat een doorzettingsvermogen zo'n beestje heeft :oo := Gelukkig is het goed afgelopen, maar wát een dom volk zeg :r

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-09 22:09

Ja erg, ik ben ook erg blij dat ik Khan zo snel opgepakt heb, normaal ben ik daar erg tegen maar dit was geen normale situatie.
En hij hield ook gewoon vast terwijl ie in de lucht hing, nooit eerder meegemaakt zoiets. Gelukkig zijn het niet erg zware honden anders had het Khan zijn halve poot gekost :=

Ik zei achteraf nog tegen mijn kennis; ik deed zelf ook niets, ik had hem een schop moeten geven. Zei hij heel droog; nou die hond heeft iig een gesprongen trommelvlies, je schreeuwde als een gek :=

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 09:20

:)) Ja, achteraf...das altijd lastig. In dat soort situaties doe je wat je instinct je ingeeft en achteraf had je die hond wel kapot willen schoppen := :D