joke zo dat is zeker vroeg voor de zondagmorgen maar ik ben ook blij dat je erbij bent, kan ik je eindelijk eens in het echie zien.
hoe doen wij het trouwens helga komt sis naar jou toe of halen we die in Ede op?
Ninaka
Geplaatst: 24-02-09 10:47
Miran, ik wil nog steeds graag meerijden. Hoe laat wil je weg richting Marit?
Ik heb er onwijs zin in. Had verwacht dat je ter plekke ook wel nog het een en ander kon kopen, maar dat zou je dan dus van te voren moeten aangeven, zodat zij het kan meenemen, da's weer een beetje jammer. Ik weet nu nog niet wat ik leuk en lekker vind
Joke, het wordt voor jou echt weer een hele dagtocht, maar wel gezellig dat je dat voor ons over hebt.
't is gewoon schandalig dat ik zo lang op de baan ga zijn voor een paar uurtjes en nog niet eens foto's ga kunnen maken. ik neem aan dat mijn handen vol chocola gaan hangen.
Ja dat is wel vet jammer dat dat niet gaat lukken....
Euhh de Ikea is toch redelijk makkelijk te vinden (of heb je liever het shellstation das misschien wel nog makkelijker...
Je moet gwoon bij jou vandaag richting zierikzee gaan rijden.. dan neem je afslag Barendrecht en dan zie je de Shell al liggen... dan zijn we vanuit daar ook weer heel makkelijk en snel op de snelweg...
HOelaat heb ik geen idee van... hoelang is het ong. van jou naar Tilburg?
Heb der zoooo zin in.. en het zijn nog maar 5nachtjes!!
Ik weet niet wat voor nummer jij van mij hebt.. zal je zo wel ff PB-en.. dan weet je het ...
Van jou naar mij rijden s echt te makkelijk (en Karin zit toch ook bij je in de auto die kan het vast wel zonder tomtom)
Alytuiere
Geplaatst: 24-02-09 13:22
Ik ben nog steeds in twijfel.. Zelf met de auto is ruim 2 uur onderweg zijn, maar dat vind ik in mn eentje niet zo heel geslaagd. De trein doet er 2 uur en 20 minuten over. Alleen dan moet ik nog van thuis naar station en van station naar waar we die workshop hebben, dus dat is wel ruim drie uur om er te komen
Dan nog het mogelijk mee kunnen rijden vanuit deventer.. ruim 45 minuten om in Deventer te komen en dan nog iets van 1 uur en een kwartier in de auto? Met vijf personen is behoorlijk krap en ik zit er mee dat ik op tijd terug wil.
Wat zijn nu concreet de plannen? Alleen die workshop? Want 4 tot 6 uur heen en weer reizen voor twee uurtjes workshop..
Twijfel.. als ik het zo lees heb je al besloten niet mee te gaan...
Als ik zo je bericht lees vind je het allemaal veel gedoe om er te gaan komen..... *we moeten allemaal een flinke reistijd maken*
Je praat al zolang mee in het topic, deeld toch persoonlijke dingen enz! maar kent ons allemaal niet.. Is die reistijd dan zo verschrikkelijk dat je het 'leuke' van de dag niet meer kan zien.. *ook al is het maar 2uurtjes*
Ninaka
Geplaatst: 24-02-09 13:55
We moeten inderdaad allemaal een flink stukkie reizen, maar ja, je moet er wat voor over hebben. En het is voor 3 uurtjes hè, geen 2 maakt toch weer verschil in positieve zin
En bovendien heb ik zo het idee dat het in de auto al heel gezellig wordt hoor. Is het ook als wij met meerdere in de auto gaan! Kortom gewoon doen.
Miran, ik heb nog steeds hetzelfde nummer en ik kan redelijk goed tomtom spelen
Bar
Geplaatst: 24-02-09 14:06
Dacht dat we daarna nog iets gingen drinken? Of niet?
Ninaka
Geplaatst: 24-02-09 14:15
Daar is wel over gesproken ja, lijkt mij ook erg gezellig, maar ik ben dan ook niet zo aan tijd gebonden.
Kan me ook wel voorstellen dat mensen beetje op tijd thuis willen zijn.
Maarre ik rij mee, dus ik ben afhankelijk van Miranda dus ik heb zo'n vermoeden dat wij wel blijven hangen.......
Bar
Geplaatst: 24-02-09 14:16
Ninaka schreef:
Maarre ik rij mee, dus ik ben afhankelijk van Miranda dus ik heb zo'n vermoeden dat wij wel blijven hangen.......
jokari
Geplaatst: 24-02-09 15:26
Aly ik snap je wel hoor, het is idd een pokke-eind onderweg en zeker als je alleen voor de workshop zou kunnen blijven (wat bij mij wss ook het geval zal zijn, moet nog eens kijken tot hoe laat ik het mij kan riskeren ivm de trein). Ik zou het wel fijn vinden om je eens irl te zien.
Marit, je mag dat zo niet bezien vind ik. Niet iedereen is graag lang onderweg en eerlijk gezegd, vind ik mezelf ronduit geschift dat ik meer dan VIJF uur ENKEL onderweg ben, de kans dat ik na de workshop nog kan blijven hangen is redelijk klein. Nu heb ik dat wel ruim berekend, veilig spelen wat betreft vertragingen enzo, dus ik hoop in het terugkeren toch minstens een uur te kunnen winnen. Als Aly het niet ziet zitten om 2u of langer onderweg te zijn, enkel, dan is dat haar goede recht.
Ik ben net terug van Leuven, ik heb mijn treinticket al gekocht. Ik kan dus niet meer terugkrabbelen.
Ik zou het ook heel erg jammer vinden aly als je er niet bij zou zijn. Maar kan me wel voorstellen wat je bedoeld. Het is zeker een lange reis. En ja haha joke jij bent toch ok een beetje geschift hihi (grapje) Nou denk er goed over na. Maar we zouden het wel leuk vinden als we je eindelijk irl kunnen zien.
nee joh die eten we gezellig zelf op, wat had je nou gedacht.
Valina
Geplaatst: 24-02-09 21:03
Mensen, heel misschien kan ik toch niet meegaan,....
Machiel is 2 dagen geleden opgenomen in het ziekenhuis ivm hardnekkig darmvirus. Hij was op 2 dagen tijd, ruim 600 gr. afgevallen. Tot op vandaag is hij steeds meer afgevallen en poept zoveel dat dat met drinken niet bij te houden is. Plassen doet hij al sinds donderdag niet meer. Overgeven sinds 2 dagen gelukkig ook niet meer. Sinds vandaag wil hij helemaal niets meer eten en drinken, dus hij ligt nu ook aan de sonde voeding. (gisteren alleen sonde-vocht) Hij ligt ook in een soort van quarantaine ivm besmettingsgevaar. Ben nu alleen even thuis om wat spulletjes op te halen (en even weg te zijn uit dat ziekenhuis) en ga dan weer terug. Ik verblijf daar zelf ook dag en nacht om bij hem te zijn. Vandaag heeft hij uren, en echt UREN, hartverscheurend gehuild van de pijn en de honger. Zijn keel is ruw/zwaar geiriteerd, zijn rechter oor is licht ontstoken, zijn ondertandjes komen door en hij heeft een hardnekkig darmvirus. Mijn hart brak en ikzelf ook. Hulp kwam mijn inziens veel te laat op gang. Heb vanaf vanmorgen zo'n beetje lopen smeken om een sonde met voeding en toen ik zo'n beetje huilend instortend riep "dat er NU toch ECHT IETS moest gebeuren" werd ik VANAVOND PAS ineens wel gehoord. Ik kreeg EINDELIJK een kinderarts te zien na 2 dagen en op ons verzoek zijn toen zijn keel en oren bekeken waar het bovenstaande resultaat uitkwam. Vannacht om 2.00 uur had hij voor het laatst gegeten en vanavond om 17.45 uur kreeg hij pas weer voeding. Ik heb vanaf vanmorgen 9.00 uur geroepen dat hij sondevoeding moest hebben, maar ze wilden hem perse eerst vocht (ORS) geven. Dat toedienen heeft 4 uur geduurd, waarbij hij 4 uur compleet uit zijn stekker is gegaan. Hele dikke ogen van het huilen, waardoor de kinderarts vroeg of hij misschien ontstoken ogen had. Duhhhh,.. Nee muts, dat is van het huilen!!! Toen ze hem uiteindelijk de sondevoeding gaven, was hij na 5 min. al stil en lag zienderogen te genieten. Vreselijk, dat arme prul heeft heel de dag onnodig moeten lijden. Hadden ze hem nou maar eerst voeding gegeven en daarna die ORS. (vocht) Ik ben nu ontzettend misselijk van alle consternatie (zijn al vanaf donderdagavond/nacht met hem aan de gang), dus Alex blijft vanacht bij hem zodat ik een nachtje thuis door kan slapen. (zal mij benieuwen of dat lukt, maar goed)
Afhankelijk van hoe de rest van de week gaat verlopen zal ik zondag dus wel of niet meegaan.
Ik hou jullie op de hoogte zodra ik achter een pc zit.
Sorry voor het lange verhaal, maar moest het even kwijt en dan weten jullie ook meteen waaraan en waaraf.
Oh Valina, wat vreselijk dat ze jou daar zo in de steek hebben gelaten, arme Machiel! Heel veel sterkte en ik hoop dat hij heel snel beter wordt. Dikke knuffel!
valina Jee meis wat erg. En vreselijk dat ze jullie zo in de steek hebben gelaten. Logisch dat je zelf ook breek. Heel erg veel sterkte met je kleine mannetje. Hoop voor je dat hij snel opknapt hoor. Laat het zo zijn dat je zondag erbij bent dan wil het zeggen dat hij beter is. Dikke knuffel van hier.