Haha ik denk dat dat wel mee valt Marleen, het is dan natuurlijk wel een dichte baal anders valt hij uit elkaar Lekker dan, een uur op een ronde, dichte baal
Ik kan wel een 4 persoons tent regelen met 2x2 persoons cabines én een mega voortent. Die kan dan naast Nig in de trailert. *als ik die weer mag lenen*
TK had ook een tent geloof ik, een grotere. 't Is op zich wel handig als degenen die kunnen dan hooi/kuil meenemen, en de rest het tegen die tijd even meld.
Nu maar heel hard hopen op ongeveer 25 graden en een leuk zonnetje...
timokyana
ik geloof een 6 persoons maar kan ook 4 persoons zijn, moet het eens navragen
Ik heb op het werk vrij aangevraagd, hopelijk krijg ik het Heb er zin in, 1e keer met eigen paardje op stap, superspannnend aankomende maandjes wel even trailer laden oefenen en maar conditie op gaan bouwen. ( als die vorst eens weg gaat )
Hihi echt erg. Ik heb hier de paarden zelfs nog geen dag alleen durven laten. Volgens mij ben ik voor het laatst op vakantie/weg geweest toen ik 20 was
komt goed janet! T gaat vast hartstikke leuk worden
Sorry Puchje hier idd ook geen 2 paards Hebben jullie wel een auto die trailer kan trekken? Dan kun je geloof ik nog voor best redelijke prijs trailer huren in de regio
Say is in principe ook altijd heel makkelijk met andere paarden in de wei, maar liet in LOZ Amanda niet in de buurt van Jessie die was nl van haar (alleen dreigen en ertussen staan hoor )
Als je trouwens nog prikpaaltjes en draad nodig hebt, kan ik die wel meenemen en waterbak lukte vorige keer ook nog net naast alle paardrijzooi en slaapgoed enzo
Hooi hier ook alleen grote balen dat wordt idd denk lastig meenemen maar evt zou ik van boer in de buurt wel een klein pak kunnen kopen en anders is een bijdrage voor het voer natuurlijk ook niet meer dan normaal toch op vakantieplekken is stalling/ wei ook al gauw ca €10 per nacht.
Nu nog Say weer wijsmaken dat ze gewoon de trailer op kan lopen maar dat zal vast wel weer goedkomen
Ach joh, TK en Janet, Mirthe is dit ook nog niet heel erg gewend, en mocht het echt heel lastig gaan, laat je ze lekker staan en ga je eens op de wagen mee. En we zijn toch 'onder ons' dus we houden echt rekening hoor!
Waterbak als het kan is zeker handig! Heb ik er niet genoeg van denk ik.
Prikpaaltjes en draad hebben we wel genoeg denk ik...
ik weet wel dat jullie er rekening mee houden hoor, anders was ik ook niet zomaar mee gegaan. Maar toch is het erg spannend, en wil niet zomaar bij de pakken neer gaan zitten
Binnen kunnen er evt. 3 slapen, in een oud keukentje (Grid slaapt liever ergens binnen), en de rest in een tent? Met die van TK en jou hebben we al zat slaapplekken dan.