Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bo_San schreef:Hoi Roosje, tuurlijk mag je de groepsfoto., ik zal je die in groot formaat toe sturen, heb je voor mij je email adres (Even via PB sturen).
Ik weet niet wanneer je het moet aanleveren, ik kan anders ook nog wel een leuke collage maken met wat sfeerfoto's, kan dat op zijn vroegst morgen pas maken.
roosje78 schreef:Wat vinden jullie hiervan:
Afgelopen tweede paasdag is een groep z2 ruiters van bokt.nl langs geweest. Deze groep ruiters hebben zich op bokt.nl verzameld omdat zij bijna of al z2 mogen starten met hun paard. Een keer in de zoveel tijd volgen zij een clinic bij een bekende ruiter en dit keer was de vraag neergelegd bij Marlies van Baalen. Natuurlijk reageerde Marlies enthousiast en dus reisde de groep van acht ruiters met aanhang af naar Brakel. Daar kregen de amazones les in groepen van twee voor 45 minuten. Alle combinaties waren erg enthousiast over de manier van instructie van Marlies: vriendelijk, geduldig en helder met haar uitleg waren enkele reacties. Op de foto de gehele groep, van links naar rechts: Lien, vur, Nathalie, Lizette, Amber, Sandra, Jonne, Anouk en natuurlijk Marlies.