Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kruimellover schreef:Hohohohoho ik lees net de hele boel bij en ik heb nog wel een leuke fjord in de aanbieding![]()
Die gaat met mij mee als groom. En het is het vriendinnetje van de andere fjord die komt.
Bovendien is het niet zomaar een fjord, maar het is Roosje! En Roosje heeft lange punkmanen en is echt een super grappig dier! Ze wordt met westernzadel gereden enzo. Dus hebben jullie toch nog twee westernguppen![]()
Kijk anders maar even in het profiel van druppeltje hier op bokt.
Ik denk eigenlijk dat ze best graag ook foto's zou willen.
Maar ik moet het natuurlijk eerst aan haar vragen.. Maar ik dacht, die gaat toch al mee, dus dan is dat niet zo moeilijk!
ukie schreef:kruimellover schreef:Hohohohoho ik lees net de hele boel bij en ik heb nog wel een leuke fjord in de aanbieding![]()
Die gaat met mij mee als groom. En het is het vriendinnetje van de andere fjord die komt.
Bovendien is het niet zomaar een fjord, maar het is Roosje! En Roosje heeft lange punkmanen en is echt een super grappig dier! Ze wordt met westernzadel gereden enzo. Dus hebben jullie toch nog twee westernguppen![]()
Kijk anders maar even in het profiel van druppeltje hier op bokt.
Ik denk eigenlijk dat ze best graag ook foto's zou willen.
Maar ik moet het natuurlijk eerst aan haar vragen.. Maar ik dacht, die gaat toch al mee, dus dan is dat niet zo moeilijk!
Ja Roosje is hartsikke leuk!
SSDesign schreef:Ik zit net te denken he Kruimellover... Maar volgens mij zou ik ooit eens een keer samen met Merel Vugts langs komen bij jou om te fotograferen, ook op de Loonse en Drunense duinen. Vandaar dat je me steeds zo bekend voor kwam
SSDesign schreef:Ik zit net te denken he Kruimellover... Maar volgens mij zou ik ooit eens een keer samen met Merel Vugts langs komen bij jou om te fotograferen, ook op de Loonse en Drunense duinen. Vandaar dat je me steeds zo bekend voor kwam
MerelxG_R schreef:SSDesign schreef:Ik zit net te denken he Kruimellover... Maar volgens mij zou ik ooit eens een keer samen met Merel Vugts langs komen bij jou om te fotograferen, ook op de Loonse en Drunense duinen. Vandaar dat je me steeds zo bekend voor kwam
Echt?Was dat alweer vergeten.
Die fries van Kruimellover samen met de fjord van Druppeltje ging ik ook nog fotograferen maar het weer was steeds zo slecht. dus dat moet deze zomer dan maar.
kruimellover schreef:MerelxG_R schreef:
Echt?Was dat alweer vergeten.
Die fries van Kruimellover samen met de fjord van Druppeltje ging ik ook nog fotograferen maar het weer was steeds zo slecht. dus dat moet deze zomer dan maar.
Jaa idd! Stom weer de hele tijd. Maar dat komt vast wel een keer goed, hihi. Als ze allebei uit hun haar zijn.
En ik weet niet meer wie er allemaal kwamen. Kan me nog wel mijn afspraak met Merel herinneren, hihi. Ach van mij mag iedere fotograaf komen hoor! Hartstikke gezellig!En ik hou er wel van om zelf ook eens een lading foto's van mijn lieve vriendinnetje te hebben. En van Billy is natuurlijk ook heel gaaf!
Bovendien zijn er nog twee paardjes die ik rij, waarvan ik ze ook graag eens op de foto zou willen. Maar die staan in Nijmegen. Dus daar zal ik jullie niet mee naartoe slepen.