@Lara: De wilde boom versiering foto's staan gewoon in BKP/PFB topic.
NathalietjeB
Geplaatst: 24-12-11 19:35
Bagheera_206 schreef:
Dank je. Zeer charmant. Vind je het gek dat het hele duin vol zit met runderen?
moet je ook eerlijk toegeven dat de zogezegde ruinen qua paarden ook allemaal hengsten zijn in de zomer vind ik t altijd heerlijk om uren in t duin te lopen en dan de groepen dieren tegen te komen...ook geweldig om b.v groepen jonge hengsten te zien(ik noem ze altijd de bachelors haha) en dr lopen over t algemeen ook meer stieren rond dan vrouwtjes en die kunnen best eng worden met paar tijd of met jongen ...
Rot dat het niet helemaal lekker gaat thuis Chantal
En nogmaals bedankt voor de ontzettende mooie foto's!
Bagheera_206
Geplaatst: 28-12-11 16:07
Even een berichtje van Anouk. Haar internet ligt er weer uit en hopelijk komt er morgen iemand voor het internet en kan ze haar foto's ook eindelijk uploaden. Als morgen haar internet niet gemaakt is zal ze pas vrijdag vanaf de bieb haar foto's uploaden. Hopelijk vinden jullie het niet vervelend om zo lang nog te wachten op haar foto's.
Oh dat had ik even gemist, wat vervelend allemaal! Die heeft wel een pech en drukte de laatste tijd zeg. Lijkt me vooral voor haar lastig, ik kan wel wachten hoor
Ze gaf idd ook aan dat jij vraag had gesteld waar ze niet op kon reageren. Fijn dat je nog kunt wachten en hoop dat ze snel weer connected is.
JKiya
Geplaatst: 28-12-11 16:17
Haha ja soms wordt er ineens weer zo veel gekletst hier, dat kan ik niet bijhouden hoor Dacht dat Anouk haar laatste bericht van 16 dec was dat ze alles online zou zetten vandaar, maar zie nu dat ik al eerder had gereageerd. Was ook toe aan kerstvakantie...
Ik ben gisteren in de duinen bij Castricum ook Schotse Hooglanders tegen gekomen, we moesten er met de paarden op een halve meter afstand langs Vriendin maar vragen 'Wat moet ik doen!?!' Nou Kiya wilde er zo snel mogelijk voorbij Dus geen foto gemaakt, want dat werd allemaal wat lastig te paard met 1 hand. Jouw foto's zijn erg indrukwekkend!
Ook door een kudde van die pony's gereden maar die waren toch wat minder eng.