Hij heeft op Facebook een bericht gegooid hoe en wat het er nu mee zit. Ik ga morgen over dag weer verder. Heb nu geen puf meer na een chaotische werkdag
DesireeK
Geplaatst: 20-03-13 19:56
Sani schreef:
Hij heeft op Facebook een bericht gegooid hoe en wat het er nu mee zit. Ik ga morgen over dag weer verder. Heb nu geen puf meer na een chaotische werkdag
Lees in inderdaad ook.. Hij heeft zich afgemeld voor een meeting van ons in april.. Hij gaat zo te zien nog de hele wereld over de komende tijd..
Nou jongens, ik ben op het moment bezig met schrijven van een tutorial voor retouching van een foto Geef me nog even een paar uur, maar dan plaats ik hem haha
Ik heb al mijn foto´s nog niet gehad, maar vanwege een herinstallatie moet ik alles opnieuw importeren in mijn bewerkingsprogramma. Het is voor mij even een puzzelwerkje, maar zodra ik verder ben laat ik wat van mij horen en plaats ik ze hier (of op fb)
Ja idd. Omdat het nu toch al een tijdje geleden is vind ik wel dat we alle foto's inmiddels al wel hadden kunnen hebben. (hiermee bedoel ik niet de mensen die pc problemen hebben gehad)