Ik hoop op de foto's van Anouk, vervelend dat het allemaal zo tegen zit bij je! Heel frustrerend lijkt me dat. Ik wil graag een topic maken maar dan van iedereen wel een foto plaatsen dus ik wacht nog even
Leuk! Ik had nog helemaal niet gezien dat daar ook zoveel bij was gekomen, ik heb bij de andere paarden wel steeds even gekeken als ik online was maar dit geeft ook een leuk overzicht van de dag.
Killyenn was Francis toch? Je kunt het aan haar vragen, als ze het niet wil/kan kan ze mij een pb'tje sturen met de link van het bestand in originele grootte(desnoods originele grootte mét copyright) en dan probeer ik het
Ik vind ze van een afstandje wel leuk, maar 1 keer een verdwaald kalf wat wilde spelen achter de paarden aangehad, dat was wat minder En op de Veluwe zagen we van een afstand echt een gigantische grote, heel imponerend maar met een grote bog om heen gereden, brr.
NathalietjeB
Geplaatst: 21-12-11 21:02
die schotse hooglanders zijn scary.....ik heb 1 keer best lang in een boom gezeten xD kwam een grote zwarte stier tegen op t fietspad en die was vet scary op me af aan t lopen en heel hard aan t hijgen nou heb me fiets in de bosjes gegooit en ben in de boom geklommen tot die stier weg was vind ze echt eng die beesten op t ruiterpad ook vaak tegen gekomen nou dan ga je er met een mega boog omheen